αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ«Τσεκάρεις συνεχώς το κινητό σου»: 5+1 κινήσεις που κάνεις δημόσια και δημιουργείς αρνητική εντύπωση χωρίς να το καταλάβεις

«Τσεκάρεις συνεχώς το κινητό σου»: 5+1 κινήσεις που κάνεις δημόσια και δημιουργείς αρνητική εντύπωση χωρίς να το καταλάβεις

Όλοι έχουμε εκείνες τις μικρές συνήθειες που αγνοούμε, τις οποίες οι άνθρωποι λαμβάνουν σιωπηλά υπόψη όταν βρισκόμαστε έξω. Ναι, υπάρχουν πράγματα που κάνεις δημόσια και για τα οποία σε κρίνουν οι άλλοι κρυφά. Και αρνητικά.

Η αλήθεια είναι ότι όλοι θέλουμε να κάνουμε καλή εντύπωση. Αλλά μερικές φορές, χωρίς να το καταλαβαίνουμε, κάνουμε πράγματα που μπορεί να μην μας βοηθούν σε αυτό. Σε αυτό το άρθρο, θα δούμε αυτές τις ανεπαίσθητες συμπεριφορές. Ας ελπίσουμε ότι θα μας κάνει όλους πιο συνειδητοποιημένους και θα μας καθοδηγήσει προς καλύτερη κοινωνική συμπεριφορά.

Ελέγχετε συνεχώς το τηλέφωνό σας

Είμαστε όλοι ένοχοι σε αυτό. Στην εποχή της τεχνολογίας, τα τηλέφωνά μας έχουν γίνει προέκταση του σώματός μας. Αλλά εδώ είναι το σημαντικό – οι άνθρωποι το παρατηρούν όταν ασχολείστε περισσότερο με την οθόνη σας παρά με τον κόσμο γύρω σας.

Μπορεί να φαίνεται ακίνδυνο, αλλά ελέγχοντας συνεχώς το τηλέφωνό σας κατά τη διάρκεια μιας συνομιλίας ή ενώ βρίσκεστε σε δημόσιους χώρους, στέλνει ένα μήνυμα. Μάλλον δεν ενδιαφέρεσαι τόσο για την παρούσα στιγμή, και τα άτομα που είναι εκεί.

Μιλάς δυνατά σε δημόσιους χώρους

Το έχεις δει μάλλον. Να είσαι σε έναν δημόσιο χώρο και ο διπλανός σου να… μιλάει δυνατά.

Δεν είναι απλώς ενοχλητικό για όσους προσπαθούν να απολαύσουν τη δική τους γαλήνη και ησυχία, αλλά θεωρείται επίσης αρκετά ασεβές.

Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν ενδιαφέρονται για τις συνομιλίες των άλλων και συχνά ερμηνεύεται ως έλλειψη επίγνωσης ή σεβασμού για τους γύρω σας.

Όταν βρίσκεστε σε δημόσιο χώρο, κρατήστε τη φωνή σας σε προσεκτική ένταση. Είναι μια απλή αλλαγή που μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά στο πώς σας αντιλαμβάνονται οι άλλοι.

Αγνοείς τον προσωπικό χώρο

Όλοι γνωρίζουμε την αίσθηση όταν στέκεστε σε μια ουρά ή κάθεστε στα μέσα μαζικής μεταφοράς και κάποιος εισβάλλει στον προσωπικό σας χώρο. Είναι άβολο, σωστά; Και είναι κάτι για το οποίο οι άνθρωποι συχνά κρίνουν τους άλλους αρνητικά.

Ο προσωπικός χώρος είναι ένας άρρητος κανόνας, μια φούσκα γύρω μας που μας αρέσει να κρατάμε για τον εαυτό μας. Όταν κάποιος μπαίνει σε αυτόν τον χώρο χωρίς πρόσκληση, μπορεί να φανεί ενοχλητικός και ασεβής.

Η επίγνωση των προσωπικών ορίων των άλλων είναι ένδειξη σεβασμού. Έτσι, όταν βρίσκεστε σε ένα πολυσύχναστο μέρος, προσπαθήστε να προσέχετε τον χώρο που καταλαμβάνετε και βεβαιωθείτε ότι δεν καταπατείτε κανέναν άλλον.

Είσαι αγενής με τον σερβιτόρο

Το πώς συμπεριφέρεστε σε αυτούς που σας εξυπηρετούν, είτε είναι σερβιτόρος, πωλητής καταστήματος ή barista, λέει πολλά για εσάς ως άνθρωπο. Οι άνθρωποι συχνά κρίνουν τους άλλους με βάση τις αλληλεπιδράσεις τους με το προσωπικό εξυπηρέτησης.

Είναι εύκολο να ξεχάσουμε ότι αυτοί είναι άνθρωποι που κάνουν τη δουλειά τους, συχνά κάτω από αγχωτικές συνθήκες. Λίγη υπομονή και καλοσύνη μπορεί να κάνει τη διαφορά εδώ.

Όταν παραγγείλετε τον καφέ σας ή φεύγετε από το κατάστημα, θυμηθείτε να συμπεριφέρεστε στο άτομο που σας εξυπηρετεί με σεβασμό και ευγένεια. Θα αφήσετε θετική εντύπωση όχι μόνο σε αυτούς, αλλά και σε όλους τους άλλους που παρακολουθούν.

Είσαι μόνιμα αργοπορημένος

Η ακρίβεια είναι μια αρετή που συχνά παραβλέπεται. Αλλά πιστέψτε το, οι άνθρωποι το λαμβάνουν υπόψη όταν… πάντα αργείτε. Μπορεί να αντανακλά αρνητικά στον χαρακτήρα σας, υποδηλώνοντας έλλειψη σεβασμού για τον χρόνο των άλλων ανθρώπων.

Το να καθυστερείς περιστασιακά είναι κατανοητό – κυκλοφοριακή συμφόρηση, επείγοντα περιστατικά της τελευταίας στιγμής και άλλα. Αυτά τα πράγματα συμβαίνουν σε όλους. Αλλά αν γίνει συνήθεια, μπορεί να θεωρηθεί ως έλλειψη αξιοπιστίας και προσοχής.

Προσπαθήστε να είστε στην ώρα σας, ή ακόμα καλύτερα, λίγα λεπτά νωρίτερα. Είναι μια μικρή αλλαγή που μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά στο πώς σας αντιλαμβάνονται οι άλλοι.

Δεν ακούς

Στον γρήγορο κόσμο μας, η τέχνη του να ακούς αληθινά τους άλλους γίνεται σπάνια. Αλλά εδώ είναι το θέμα – οι άνθρωποι το παρατηρούν όταν δεν δίνετε προσοχή σε αυτά που λένε. Μπορεί να ερμηνευτεί ως αδιαφορία ή ασέβεια και είναι κάτι για το οποίο θα σας κατακρίνουν.

Όλοι θέλουμε να νιώθουμε ότι μας ακούνε και μας εκτιμούν. Έτσι, όταν κάποιος μιλάει, προσπαθήστε να ακούσετε πραγματικά.

Αφήστε μακριά τους περισπασμούς, κάντε οπτική επαφή και ασχοληθείτε με αυτό που λένε.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

19 − thirteen =