αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟι 6 απλές κινήσεις που μπορείς να κάνεις για να σε σέβονται οι άλλοι 100%

Οι 6 απλές κινήσεις που μπορείς να κάνεις για να σε σέβονται οι άλλοι 100%

Όλοι θέλουμε να είμαστε συμπαθείς στους άλλους, ναι. Αλλά επίσης – ίσως το πιο σημαντικό στον εργασιακό χώρο – όλοι θέλουμε να μας σέβονται.

Ο σεβασμός είναι τόσο σημαντικός όταν πρόκειται για την εξέλιξη της καριέρας σας. Παίζει ρόλο όταν τα ανώτερα στελέχη εξετάζουν τις ιδέες σας, όταν επιλέγουν άτομα για να συμμετάσχουν σε projects και -φυσικά- όταν σκέφτονται ποιοι θα πάρουν προαγωγές ή αυξήσεις.

Πρακτικά όμως πως μπορείς να κερδίσεις τον σεβασμό των άλλων; Εδώ είναι 6 απλές κινήσεις που μπορείς να κάνεις. Τα συγκεκριμένα points αποτελούν κομμάτι μιας μεγαλύτερης λίστας που έφτιαξε το διάσημο career site, The Muse.

1. Κάνε τη δουλειά σου και κάνε την καλά

Ο πιο βασικός τρόπος για να κερδίσεις σεβασμό; Μην ξοδεύετε το χρόνο σας ανησυχώντας για το αν… θα κερδίσετε τον σεβασμό και, αντίθετα, αφιερώστε αυτόν τον χρόνο κάνοντας τη δουλειά σας πολύ καλά. Αποκτήστε τη φήμη ότι είστε πολύ καλοί σε αυτό που κάνετε, και σίγουρα η είδηση θα κυκλοφορήσει εκεί έξω.

2. Ποτέ μην καθυστερείς στις συναντήσεις και μην χάνεις τα deadlines

Σε παρόμοια γραμμή, αποκτήστε τη φήμη ότι είστε 100% αξιόπιστοι. Αυτό σημαίνει ότι οποιαδήποτε υπόσχεση δίνετε —είτε είναι ημερομηνία για να ολοκληρώσετε ένα έργο, ένα ραντεβού ή οτιδήποτε άλλο— να την τηρείτε.

3. Κάνε φίλους σου τους σωστούς ανθρώπους

Αναζητήστε σχέσεις με άλλους στον Οργανισμό σας ή στο ευρύτερο πεδίο σας, που είναι πολύ σεβαστοί και αρεστοί. Και εδώ δεν μιλάμε μόνο για ανώτερους υπαλλήλους – σκεφτείτε οποιονδήποτε έχει καλή φήμη στη δουλειά σας.

4. Ζήτα βοήθεια

Ενώ πολλοί άνθρωποι μπορεί να πιστεύουν ότι το να ζητάτε βοήθεια υποδηλώνει ότι δεν ξέρετε τι κάνετε – κερδίζοντας λιγότερο σεβασμό – μία τέτοια κίνηση μπορεί πραγματικά να λειτουργήσει υπέρ σας με πολλούς τρόπους (αν γίνει σωστά). Πρώτον, δείχνει στο άτομο που ζητάτε βοήθεια, ότι σέβεστε τη γνώμη του. Δεύτερον, θα δείξει ότι είστε αρκετά παραγωγικοί ώστε να μην χάνετε τόνους χρόνου προσπαθώντας να βρείτε τη λύση μόνοι σας. Τέλος, δείχνει ότι νοιάζεστε για τη δουλειά σας (και την επαγγελματική σας ανάπτυξη) αρκετά ώστε να το παραδεχτείτε όταν δεν ξέρετε κάτι – και στη συνέχεια να πάρετε τις απαιτούμενες γνώσεις.

5. Άκου, πραγματικά

Τίποτα δεν θα κάνει τους ανθρώπους να χάσουν τον σεβασμό τους για εσάς πιο γρήγορα από το αν αισθάνονται ότι η εστίασή σας είναι πάντα κάπου αλλού όταν σας μιλάνε. Επομένως, την επόμενη φορά που θα συνομιλήσετε, βεβαιωθείτε ότι είστε πραγματικά εστιασμένοι εκεί. Μην αφήνετε άλλα πράγματα να σας αποσπούν την προσοχή και κάντε στοχευμένες διευκρινιστικές ερωτήσεις για να δείξετε ότι προσέχετε. Θυμήσου και το άρθρο: Ερευνα του Harvard εξηγεί: Οι άνθρωποι που κάνουν αυτές τις ερωτήσεις γίνονται πιο δημοφιλείς και συμπαθείς.

6. Παραδέξου τα λάθη σου

Ακούγεται λίγο αντιφατικό, δεδομένου ότι θέλετε π.χ. οι πελάτες σας να πιστεύουν ότι είστε μία ιδιοφυΐα, αλλά πιστέψτε το: Ξέρουν ότι κανείς δεν είναι τέλειος. Στην πραγματικότητα, οι πελάτες σας πιθανότατα θα γίνουν κάπως καχύποπτοι… αν δεν κάνετε ποτέ ούτε ένα λάθος. Ωστόσο, το να παραδέχεστε το λάθος όταν το κάνετε, τους δείχνει ότι είστε αρκετά σίγουροι (και ταπεινοί) για να το αντιμετωπίσετε. Αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό που σέβονται οι περισσότεροι. Σημείωση: Αυτό ισχύει και για το αφεντικό ή τους συναδέλφους σας.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two + three =