αρχικηΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ2WO+ 1NE=2: Ένα brand ρούχων που βασίζεται στον Νομαδισμό και «γεννήθηκε» στην Ελλάδα της κρίσης

2WO+ 1NE=2: Ένα brand ρούχων που βασίζεται στον Νομαδισμό και «γεννήθηκε» στην Ελλάδα της κρίσης

Το δύσκολο οικονομικό σκηνικό που επικρατεί στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, έχει αποθαρρύνει τους περισσότερους νέους. Υπάρχουν όμως κάποιοι που ακολουθούν αντίστροφη πορεία. «Πιστεύουμε ότι ο μόνος τρόπος για να διαφύγεις από την κρίση, είναι η ανάπτυξη νέων επιχειρήσεων», λένε στη συνέντευξη τους στο It’s Possible, οι δύο ιδρύτριες του 2WO+ 1NE=2.

Η Στέλλα Παναγοπούλου και η Βαλίσια Γκότση, έκαναν το δικό τους επιχειρηματικό βήμα. Δημιούργησαν ένα ιδιαίτερο brand ρούχων που βασίζεται στον Νομαδισμό. Οι ίδιες εξηγούν το πως προέκυψε η ιδέα για την εταιρία τους, ποια είναι τα σχέδια που έχουν για το μέλλον, αλλά και τι ακριβώς σημαίνει αυτό το ομολογουμένως… ασυνήθιστο όνομα που έδωσαν στο brand τους.

Πως αποφασίσατε να δημιουργήσετε το δικό σας brand ρούχων και μάλιστα μέσα στην κρίση;

Έχοντας και οι 2 ακαδημαϊκές σπουδές και αρκετή επαγγελματική εμπειρία τόσο στον τομέα των επιστημονικών όσο και των καλλιτεχνικών σπουδών μας, καταλήξαμε στο ότι αυτό που μας εκφράζει περισσότερο είναι η δημιουργία ενός δικού μας brand.

Η κρίση δε μας επηρέασε αρνητικά σε αυτή την απόφασή μας γιατί πιστεύουμε ότι ο μόνος τρόπος να διαφύγεις από αυτή είναι η ανάπτυξη νέων επιχειρήσεων.

Όπως έχετε αναφέρει, τα σχέδια βασίζονται στον Νομαδισμό. Πρακτικά, από που αντλείτε ιδέες δηλαδή;

Κάθε συλλογή μας είναι εμπνευσμένη από μία διαφορετική πόλη ανά τον κόσμο. Πιο συγκεκριμένα, από τους κατοίκους της, την αρχιτεκτονική της, τη μουσική σκηνή και κάθε είδους τοπική μορφή τέχνης. Οπότε προσπαθούμε να ενσωματώσουμε όλα τα παραπάνω στοιχεία στον τρόπο σχεδίασης των ενδυμάτων μας.

Τα περισσότερα από τα σχέδια σας, είναι ίσως λίγο πιο εκκεντρικά για τον μέσο καταναλωτή. Με βάση την εικόνα που έχετε, είναι εύκολο να φτάσει ένα τέτοιο brand στο ευρύ κοινό;

Δε θεωρούμε ότι τα σχέδιά μας είναι τόσο εκκεντρικά. Ίσως δίνεται αυτή η εντύπωση λόγω της όλης παρουσίασης και του styling. Πιστεύουμε ότι τα περισσότερα κομμάτια μας είναι φορέσιμα και μπορούν να αφομοιωθούν σε οποιαδήποτε γκαρνταρόμπα που εκτιμά το κλασσικό, εκλεκτικό αλλά ταυτόχρονα ευρηματικό και μη μαζικό.

Ποια είναι η μεγαλύτερη δυσκολία που έχετε αντιμετωπίσει μέχρι σήμερα;

Όταν δημιουργείς ένα δικό σου brand, αυτόματα ανοίγουν πολλά πεδία, τα οποία καλούμαστε να καλύπτουμε εμείς οι 2. Καθώς απορροφούμαστε πολύ στο δημιουργικό αλλά και στο πρακτικό κομμάτι της εταιρίας, δυσκολευόμαστε να αφιερώσουμε χρόνο στην προώθηση του προϊόντος. Ωστόσο ακόμη και να είχαμε, δεν έχουμε την κατάρτιση που απαιτεί και δυστυχώς αποτελεί ίσως το σημαντικότερο κομμάτι για την ευζωϊα της εταιρίας.

To όνομα του brand σας, τι ακριβώς σημαίνει;

Το όνομά μας ουσιαστικά είναι μια μαθηματική πράξη, 2+1=2. Προήλθε από μία μελέτη του Κινηματογραφικού Δράματος, η οποία εκδόθηκε τον Οκτώβρη του 1919 στο -ντανταϊστικό και σουρεαλιστικό- περιοδικό SIC με τίτλο “2+1=2”, που αντανακλούσε τις εικαστικές ανησυχίες της εποχής και ήταν ορμώμενο από ένα μανιφέστο του Pierre Albert-Birot που αφορούσε στον Σουρεαλισμό στον Κινηματογράφο.

Αυτή τη στιγμή σε τι στάδιο βρίσκεται η επιχείρηση σας; Έχετε καταφέρει να «πιάσετε» μια ικανοποιητική μάζα του κοινού, έτσι ώστε να υπάρχουν και καλά έσοδα;

Μιας και η επιχείρησή μας είναι ακόμα πολύ νέα, ξεκινήσαμε τον Ιανουάριο του 2017, σίγουρα δεν μπορούμε να μιλήσουμε για καλά έσοδα. Η γενική ανταπόκριση που παίρνουμε από τους καταναλωτές είναι πολύ θετική, αλλά ακόμα βρισκόμαστε στο στάδιο που προσπαθούμε η εταιρία μας να καλύπτει τα έξοδά της αυτόνομα.

Ποια είναι τα σχέδια σας για το προσεχές μέλλον;

Να αναπτυχθεί σωστά η επιχείρηση ώστε να είναι βιώσιμη. Και όταν φτάσουμε σε αυτό το σημείο να επεκταθούμε και στην ανδρική ένδυση.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

2 + one =