αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑLive Your Myth in Greece: Το 13888 που σε καλεί ξανά και ξανά… για τις ίδιες προσφορές, πήρε το βραβείο της χρονιάς

Live Your Myth in Greece: Το 13888 που σε καλεί ξανά και ξανά… για τις ίδιες προσφορές, πήρε το βραβείο της χρονιάς

Μπορεί το τηλεφωνικό κέντρο της Cosmote, το 13888, να έχει καταφέρει να εκνευρίσει πολλούς χρήστες με τα συνεχή του τηλέφωνα, ωστόσο φαίνεται ότι αυτό δεν αποτέλεσε εμπόδιο για να αναδειχτεί «Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς» στην κατηγορία «Μεγάλος Οργανισμός», στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών. Τα εν λόγω βραβεία διοργανώνονται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Σημειώνεται ότι το 13888 είχε πάρει ακριβώς το ίδιο βραβείο και το 2017.

Γράφει ο Γιάννης Μπελεγρίνης

Στο It’s Possible έχουμε ξανά αναφερθεί στο συγκεκριμένο τηλεφωνικό κέντρο (δες εδώ το άρθρο του περασμένου Ιουλίου). Ποια είναι η πρακτική που ακολουθεί συνήθως το 13888: Οι τηλεφωνητές καλούν μαζικά τους χρήστες για να τους ενημερώσουν για νέες προσφορές (κυρίως της COSMOTE TV). Τα τηλεφωνήματα είναι συνεχή. Το χειρότερο είναι ότι ακόμα κι αν σηκώσεις το τηλέφωνο και αρνηθείς την προσφορά, είναι πολύ πιθανό το 13888 να σε καλέσει μετά από 2-3 ημέρες για να σε ενημερώσει… για την ίδια προσφορά.

Από ότι φαίνεται, οι τηλεφωνητές της εταιρίας, έχουν πάρει εντολή να «βομβαρδίζουν» με κλήσεις όλους τους χρήστες που έχουν στις λίστες τους. Αυτό που προκαλεί μεγαλύτερη εντύπωση, είναι ότι δεν υπάρχει ούτε η στοιχειώδης οργάνωση. Αφού από ότι φαίνεται οι τηλεφωνητές δεν έχουν καμία επικοινωνία μεταξύ τους. Ούτε υπάρχει κάποια «κεντρική λίστα» στην οποία να σημειώνονται οι χρήστες που έχουν κληθεί και έχουν δηλώσει ότι δεν ενδιαφέρονται για νέες προσφορές.

Πιθανότατα ο κάθε τηλεφωνητής έχει μια δική του λίστα, δεν μιλά με κανέναν άλλο, και κάθε ημέρα ξεκινά τα τηλέφωνα. Την επόμενη ημέρα πάλι το ίδιο, σε νέα τηλέφωνα. Τα οποία την προηγούμενη ημέρα μπορεί να τα έχει καλέσει κάποιος άλλος συνάδελφος του.

Όσο για το ποιο είναι το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, που δίνει τα παραπάνω βραβεία; Στη σχετική ανακοίνωση σημειώνεται: «Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) είναι μη κερδοσκοπικός οργανισμός με στόχο την αναγνώριση και αναβάθμιση του ρόλου όσων, άμεσα ή έμμεσα, έρχονται σε επαφή με τον πελάτη στον ιδιωτικό και το δημόσιο τομέα, αποσκοπώντας στην προαγωγή άριστων πρακτικών Εξυπηρέτησης. Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, διοργανώθηκαν φέτος για 9η συνεχή χρονιά από το ΕΙΕΠ, για να αναδείξουν, μέσα από μία κοινά αποδεκτή και αντικειμενική διαδικασία, τους κορυφαίους στην εξυπηρέτηση του καταναλωτή στην Ελλάδα, ανάμεσα σε εταιρείες, οργανισμούς και διακεκριμένους επαγγελματίες από διαφορετικούς κλάδους»

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

seventeen − thirteen =