αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΌταν είσαι startupper δεν μπορείς να τα κάνεις όλα μόνος. Και εδώ είναι οι 4 «μαγικές κινήσεις»

Όταν είσαι startupper δεν μπορείς να τα κάνεις όλα μόνος. Και εδώ είναι οι 4 «μαγικές κινήσεις»

Το να ξεκινήσεις μια startup αποτελεί ένα μεγάλο challenge. Όμως, αντίθετα με ότι ίσως θα περίμεναν κάποιοι, η πιο σημαντική δυσκολία δεν είναι το πως θα βρεις χρηματοδότηση ή το πως θα ενοικιάσεις γραφεία. Αυτό που πρέπει να κάνεις πρώτα και έχει σημασία, είναι να σχηματίσεις μια καλή ομάδα, όπως λέει το 37% των ιδρυτών που συμμετείχαν σε νέα έρευνα που έκαναν από κοινού από το περιοδικό CoFounder και το ArcticStartup.

Αρκετές φορές, οι επιχειρηματίες προσπαθούν… να τα κάνουν όλα μόνοι. Όμως κάτι τέτοιο είναι εξαιρετικά δύσκολο. Η πιο σωστή τακτική, είναι να βρεις τους σωστούς ανθρώπους, και όλοι μαζί να αναπτύξετε την επιχείρηση. Για αυτό είναι επίσης χρήσιμο, να βρεις άτομα με διαφορετικά skills, ώστε ο κάθε ένας να αναλάβει διαφορετικό task.

Αν δούμε το θέμα πιο συνολικά, υπάρχουν μια σειρά από πράγματα που μπορείς να κάνεις, πέρα από τις προσλήψεις, έτσι ώστε να μην… εξουθενωθείς, «τρέχοντας» τα όλα μόνος.. Δες τις 4 «μαγικές κινήσεις», όπως τις παραθέτει το αμερικανικό Entrepreneur.com.

1- Δώσε κάποιες αρμοδιότητες outsource: Σε κάποια πράγματα που αφορούν την εταιρίας σας, είναι μάλλον δύσκολο να είστε αντικειμενικοί και να βλέπετε αμερόληπτα τα δεδομένα. Είναι καλό να δώσεις κάποιες αρμοδιότητες σε outsource συνεργάτες. Όπως για παράδειγμα το λογιστικό κομμάτι.

2- Εμπιστέψου την ομάδα: Οι εργαζόμενοι σου πληρώνονται για κάποιον λόγο. Άσε τους λοιπόν να κάνουν την δουλειά που τους αναλογεί. Και μην τους διακόπτεις κάθε τόσο για να τους ελέγξεις. Είναι σημαντικό να υπάρχει μια σχέση εμπιστοσύνης με την ομάδα.

3- Δες την «μεγάλη εικόνα» της εταιρίας: Απέφυγε να εστιάσεις σε «μικρά» πράγματα. Να είσαι εστιασμένος στους μεγάλους στόχους της εταιρίας. Είναι σύνηθες το φαινόμενο, πολλοί ιδρυτές να στέκονται σε μικρές λεπτομέρειες της καθημερινότητας και να αποπροσανατολίζονται. Ένας καλός τρόπος για να μείνεις εσύ και η ομάδα σου συγκεντρωμένοι στους βασικούς στόχους, είναι η δημιουργία ενός χρονοδιαγράμματος.

4- Ανέθεσε εργασίες σε άλλους, για να μην εργάζεσαι… 100 ώρες την εβδομάδα: Το να εργαστείς περισσότερες ώρες, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα βγάλεις και περισσότερη δουλειά. Πρέπει να κρατάς μια ισορροπία, για να είσαι παραγωγικός. Εδώ πρέπει να δώσεις μερικές εργασίες σε άλλους, είτε εσωτερικούς είτε εξωτερικούς συνεργάτες, έτσι ώστε να αναπτυχθεί καλύτερα η επιχείρηση σου.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

13 − 12 =