αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΧαμός με αρνητικά σχόλια προς την Τράπεζα Πειραιώς στο Facebook- Αναγκάστηκε να απενεργοποιήσει τα νέα σχόλια η Τράπεζα (Εικόνες)

Χαμός με αρνητικά σχόλια προς την Τράπεζα Πειραιώς στο Facebook- Αναγκάστηκε να απενεργοποιήσει τα νέα σχόλια η Τράπεζα (Εικόνες)

Μια αρκετά κακή ημέρα είναι η σημερινή για την Τράπεζα Πειραιώς. Όπως γράφαμε σε προηγούμενο άρθρο μας, υπήρξε black-out στην Τράπεζα. Ένα τεχνικό πρόβλημα μπλόκαρε όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα της τράπεζας, και έτσι ήταν αδύνατη η πραγματοποίηση συναλλαγών. Αδύνατη ήταν και η πρόσβαση στο ebanking της τράπεζας αλλά και οι συναλλαγές με POS.

Μετά από αρκετή ώρα η Τράπεζα έλυσε το πρόβλημα, ωστόσο είχε ήδη προκληθεί αγανάκτηση σε αρκετούς πελάτες. Με την έντονη δυσφορία να εκφράζεται στην επίσημη Σελίδα της Τράπεζας Πειραιώς στο Facebook. Εκεί η Τράπεζα έκανε μια ανάρτηση στην οποία ενημέρωνε το κοινό για το πρόβλημα. Ακριβώς από κάτω υπάρχουν πολλά αρνητικά σχόλια πελατών. Κάποια από αυτά:

«Οταν όμως αργούμε για λιγο μια δόση πέφτει κατευθειαν τηλέφωνο από τις συνεργαζομενες εταιρείες σας..απαράδεκτοι!!χωρίς χρήματα, εγκλωβισμενοι»

«Επίσης καλό θα ήταν αυτές οι ενημερώσεις προς το κοινό να γίνονται πιο άμεσα και όχι μετά από τόσες ώρες»

«Καλό είναι να στέλνετε και μήνυμα ότι έχει πρόβλημα και η εφαρμογή και η κάρτα για να ξέρουμε»

«Αν δε δούμε μια μέρα ένα απόλυτο 0 τώρα που καταργήθηκαν και τα βιβλιάρια για να κλεισετε τα καταστήματα και να κάνετε οικονομία σε χαρτι και μελάνι πάλι καλά να πούμε»

«Να ήταν και η πρώτη φορά…»

«Από της 11 ώρα προσπαθώ να πληρώσω κ εσείς τώρα ενήμερονετε.!Κ τίποτα ακόμα.»

«Να πηγαίνεις να ψωνίσεις με κάρτα ενώ δεν έχεις μετρητά πάνω σου και να σου συμβεί αυτό!!!! Και δεν ήταν τοπικό απ’ ότι φαίνεται….Τι 2021!!!»

«Έλεος… τίποτα άλλο συνέχεια τα ίδια και τα ίδια…. σέ αναγκάζουν να σκεφτείς νά πάς σέ άλλη τράπεζα»

«Μείωση καταστημάτων και ATM, περιορισμός υπαλλήλων στα γκισέ. Αύξηση προμηθειών για εμβάσματα και πληρωμές λογαριασμών. Μάλλον το κόστος λειτουργίας σας δεν μειώθηκε αρκετά ώστε να έχετε τουλάχιστον ένα αξιοπρεπές ηλεκτρονικό σύστημα συναλλαγών. Για την ταλαιπωρία που υφίστανται τόσοι πελάτες θα υπάρξει κάποια έμπρακτη συγγνώμη;»

«Θυμηθήκατε να βγάλετε ενημέρωση ;;; Αφού τραβήξαμε όλα αυτά σήμερα;;; μπορείτε να φανταστείτε έστω και λίγο τι κάνατε σημερα;;»

Αργότερα, σε νέα ανάρτηση της η Τράπεζα Πειραιώς ενημερώνει ότι το τεχνικό πρόβλημα αποκαταστάθηκε. Ωστόσο, σε αυτή την ανάρτηση η Τράπεζα επέλεξε να απενεργοποιήσει τη δυνατότητα σχολιασμού. Προφανώς για να αποφύγει… τον χαμό που έγινε νωρίτερα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

17 − fourteen =