αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤρεις πρακτικές για να διαχειριστείς τους ναρκισσιστές πελάτες

Τρεις πρακτικές για να διαχειριστείς τους ναρκισσιστές πελάτες

Το να είσαι επιχειρηματίας και να διευθύνεις μια επιχείρηση περιλαμβάνει σκαμπανεβάσματα. Αλλά μαθαίνεις σε όλη την διαδρομή αν επιτρέψεις στον εαυτό σου να… κρυφοκοιτάξει ανάμεσα στα δάχτυλά σου καθώς τα χέρια σου καλύπτουν τα μάτια σου. Οι πιο επιτυχημένοι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων είναι καλοί στο να συναλλάσσονται με ανθρώπους. Κατανοούν πώς να επικοινωνούν με την πελατεία τους και φροντίζουν να τους ικανοποιούν με την παρεχόμενη υπηρεσία ή προϊόν. Αυτό μπορεί να είναι δύσκολο για τους περισσότερους επιχειρηματίες, λαμβάνοντας υπόψη ότι έχετε να κάνετε με διαφορετικές προσωπικότητες και τύπους ατόμων.

Ενας ναρκισσιστής πελάτης είναι ίσως ο χειρότερος τύπος πελάτη που μπορεί να σου τύχει.

Αλλά τι γίνεται αν τέτοιοι πελάτες μπορούν να σου φέρουν καλά χρήματα και να σε βοηθήσουν να αναπτύξεις την επιχείρηση σου; Πρέπει να τους διαχειριστείς. Εδώ είναι 3 τρόποι για να το κάνεις, έτσι όπως τους διαβάσαμε στο αμερικανικό addicted2success.com.

Βάλε όρια

Όταν έχουν να κάνουν με πελάτες, οι περισσότεροι επιχειρηματίες, ειδικά οι νεότεροι, προσπαθούν να αποφύγουν τις συγκρούσεις. Λόγω αυτού, δεν αντιμετωπίζουν εντάσεις με τους πελάτες σε ορισμένες περιπτώσεις, γιατί απλώς ρίχνουν το όποιο πρόβλημα.. κάτω από το χαλί. Ωστόσο, εάν ο πελάτης σας εμφανίζει ναρκισσιστικά χαρακτηριστικά και αυτό καταστρέφει την επαγγελματική σχέση σας, είναι καλύτερο να αντιμετωπίσετε αυτό το ζήτημα κατά μέτωπο. Προσεγγίστε τους και βάλτε όρια στην επαγγελματική σας σχέση. Δεν χρειάζεται να δεχτείτε κάθε απαίτηση και κάθε ιδιοτροπία τους. Σε αρκετές περιπτώσεις θα προσαρμοστούν στα δεδομένα σας.

Δοκίμασε μια διαφορετική προσέγγιση

Εάν η επικοινωνία δεν λειτουργεί με τον πελάτη σας, ήρθε η ώρα να δοκιμάσετε κάτι νέο. Μερικές φορές μια συζήτηση δεν έχει μεγάλη επίδραση στις ενέργειες ενός ατόμου όπως θα ελπίζατε ή θα έπρεπε να έχει. Τι μπορείτε να κάνετε τώρα που ο καθορισμός ορίων δεν λειτούργησε ή δεν άλλαξε τη συμπεριφορά του άλλου ατόμου;

Μια επιλογή για τους επιχειρηματίες που έχουν υποστηρικτική ομάδα, είναι να επιστρατεύσουν έναν φίλο ή έναν συνεργάτη που είναι σε θέση να συνεργαστεί καλύτερα με τον πελάτη και να τον βοηθήσει. Ποτέ δεν ξέρεις, μπορεί άλλοι να είναι καταλληλότεροι για να χειριστούν τη Χ δουλειά σε σύγκριση με εσένα για διάφορους καλούς λόγους.

Κόψε την επαφή

Αυτή θα πρέπει να είναι η τελευταία λύση όταν αντιμετωπίζετε έναν ναρκισσιστή πελάτη. Ναι, αν είσαι επιχειρηματίας πρέπει να ψάχνεις για να βρίσκεις λύσεις σε όλες τις καταστάσεις. Αλλά, από την άλλη πλευρά, ένα από τα καλύτερα πράγματα στο να είσαι το αφεντικό του εαυτού σου είναι ότι μπορείς να επιλέξεις με ποιον θέλεις να συνεργαστείς! Ορισμένοι πελάτες μπορεί να είναι «καλύτεροι» από άλλους, και είναι σημαντικό να γνωρίζετε τα όριά σας και να γνωρίζετε τα είδη των πελατών με τα οποία έχετε να κάνετε, ώστε να μπορείτε να αποφασίσετε πώς να τους προσεγγίσετε καλύτερα. ‘Η να τους αφήσετε στην άκρη.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

10 − two =