αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤρία συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι άνθρωποι όταν θέλουν να χτίσουν το personal brand τους

Τρία συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι άνθρωποι όταν θέλουν να χτίσουν το personal brand τους

Το έχουμε ξανά πει: Το personal brand παίζει ρόλο. Είναι ουσιαστικά η «ταυτότητα» που χτίζεις μέσα σε μια επαγγελματική κοινότητα. Είναι σημαντικό στην εποχή μας να οικοδομήσεις το personal brand σου.

To personal brand, αν χτιστεί σωστά, μπορεί να σε τοποθετήσει ως αυθεντία στον τομέα σου, να εξυψώσει τη φήμη σου και σε διαφοροποιήσει από τον ανταγωνισμό. Ο καθένας από εμάς, πρέπει να μάθει να «πουλάει» τον εαυτό του καθώς χτίζουμε την καριέρα μας ή τις επιχειρήσεις μας.

Ωστόσο, πρέπει να γινει σωστή δουλειά- για να έχεις και καλά αποτελέσματα. Το αμερικανικό Fast Company παραθέτει 3 συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι άνθρωποι όταν θέλουν να χτίσουν το personal brand τους. Πρέπει να τα αποφύγεις.

Παρουσιάζονται ως παντογνώστες

Πολλοί άνθρωποι παρουσιάζονται ως παντογνώστες σε πολλά πεδία, χρησιμοποιώντας ταυτόχρονα φράσεις όπως: «Είμαι ένας άνθρωπος που δημιουργώ περιεχόμενο» ή «Κάνω τέλειο μάρκετινγκ» ή «Αναπτύσσω εταιρείες και ανθρώπους». Αυτή η προσέγγιση «one-size-fits-all» μπορεί να σου δημιουργήσει πρόβλημα. Μπορεί κάποιος να αποδώσει εξίσου καλά στο μάρκετινγκ για χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, στα προϊόντα υψηλής τεχνολογίας ή στην προώθηση ενός diversity program; Αυτό είναι απίθανο. Ή μπορεί κάποιος πραγματικά να «αναπτύξει εταιρείες και ανθρώπους;» Είναι όλες οι εταιρείες και όλοι οι άνθρωποι ίδιοι;

Τέτοιες δηλώσεις, που συχνά είναι κλισέ, προκαλούν δυσπιστία.

Υπερβολές, υπερβολές, υπερβολές

Προκειμένου να ξεχωρίσουν σε ένα… πολυσύχναστο πεδίο, οι άνθρωποι προσπαθούν να ακούγονται εξαιρετικά σημαντικοί, έξυπνοι και επιτυχημένοι. Φαντάζονται ότι αυτά τα «υπερθετικά» θα εντυπωσιάσουν πελάτες, εργοδότες, φίλους και συναδέλφους. Για παράδειγμα, ένα άτομο περιγράφει τον εαυτό του ως «content marketing evangelist» αλλά αυτοί οι όροι υποδηλώνουν μάλλον μία… θρησκευτική φιγούρα. Ένας άλλος λέει, «η καινοτομία είναι στο αίμα του», αλλά είναι κάποιος γενετικά προγραμματισμένος να είναι καινοτόμος; Η υπερβολική, κάνει τους ισχυρισμούς δύσκολο να γίνουν πιστευτοί. Όταν οι άνθρωποι λένε ότι είναι «εξαιρετικά καλοί» σε κάτι ή «100% αφοσιωμένοι στη δουλειά» ή «προορισμένοι για επιτυχία», οι ακροατές θα… γουρλώσουν τα μάτια τους. Είναι επικίνδυνο να «φουσκώνετε» την εικόνα σας, σαν να πρόκειται για μια διαφημιστική εκστρατεία.

Αυτοπροβολή

Τα personal brands ενέχουν επίσης τον κίνδυνο να γίνει υπερβολική αυτοπροβολή. Ίδρυσα μια επιτυχημένη εταιρεία στο πεδίο του leadership communications, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να γράψω: «Είμαι CEO μιας κορυφαίας εταιρείας παγκοσμίως που μετατρέπει τα στελέχη σε star ομιλητές». Ένα άρθρο μπορεί να ισχυρίζεται ότι μπορείτε να μάθετε «52 απίστευτους τρόπους για να είστε ο καλύτερος εαυτός σας κάθε μέρα». Αλλά αυτή η γλώσσα, συχνά στερείται νοήματος. Είναι κούφια λόγια και δεν λένε τίποτα αληθινό για σένα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

eight + four =