αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤο Skroutz θέλει να μπει στο πεδίο του delivery και να «χτυπήσει» το e-Food

Το Skroutz θέλει να μπει στο πεδίο του delivery και να «χτυπήσει» το e-Food

Σε μια κίνηση που -αν πραγματοποιηθεί- θα φέρει ανακατατάξεις στην αγορά, σκέφτεται να προχωρήσει το Skroutz. Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Insider.gr, η γνωστή πλατφόρμα σύγκρισης τιμών σκέφτεται να κάνει μπάσιμο στο πεδίο του online delivery. Tα στελέχη της εταιρίας βλέπουν ότι υπάρχουν περιθώρια έντονης ανάπτυξης στο συγκεκριμένο κομμάτι, και είναι έτοιμοι να στραφούν προς αυτή την κατεύθυνση.

Από την μεριά του Skroutz θεωρούν ότι οι πελάτες, το brand name αλλά και η εμπειρία τους στο χώρο, θα τους δώσουν το πλεονέκτημα.

Σημειώνεται ότι αυτή τη στιγμή το e-Food δείχνει να κυριαρχεί στο πεδίο του online delivery στη χώρα μας. Ενώ υπάρχουν και άλλες ελληνικές πλατφόρμες όπως το Delivery.gr.

Στην όλη συζήτηση θα πρέπει να βάλουμε και μια άλλη παράμετρο: Την υψηλή επισκεψιμότητα που έχει το website του Skroutz. Κάτι που μπορεί να δώσει άμεσο boost σε μια νέα υπηρεσία delivery η οποία θα «συνδεθεί» με το εν λόγω site. Αυτή τη στιγμή το Skroutz είναι στη θέση 9 στην κατάταξη του Alexa.com που αφορά τα ελληνικά sites. Το e-Food από την άλλη είναι στη θέση 91.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

2 + sixteen =