αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤο It’s Possible συγκέντρωσε 20.207 μοναδικούς αναγνώστες τον Μάρτιο και ήρθε η ώρα για ένα πρώτο απολογισμό

Το It’s Possible συγκέντρωσε 20.207 μοναδικούς αναγνώστες τον Μάρτιο και ήρθε η ώρα για ένα πρώτο απολογισμό

Πέρασαν κιόλας 7 μήνες. Το It’s Possible ξεκίνησε το διαδικτυακό του ταξίδι τον περασμένο Σεπτέμβριο και μέσα σε όλο αυτό το χρονικό διάστημα η πορεία είναι σταθερά ανοδική. Τον Μάρτιο, το site συγκέντρωσε συνολικά 20.207 μοναδικούς αναγνώστες και 52.635 προβολές σελίδων, σύμφωνα με τα στοιχεία των Google Analytics. Αριθμοί που το καθιστούν ένα από τα πιο δημοφιλή sites που ασχολούνται με τις startups στην Ελλάδα. Παράλληλα, στην επίσημη κατάταξη του Alexa (την οποία μπορεί ελεύθερα να δει ο καθένας), το It’s Possible βρίσκεται αυτή τη στιγμή στη θέση 3.990, σε ότι αφορά τις ελληνικές ιστοσελίδες. Όταν ξεκίναγε πριν 7 μήνες, ήταν περίπου στη θέση 40.000. Άρα έχει κάνει και εκεί ένα μεγάλο άλμα, με στόχο φυσικά να αναρριχηθεί ακόμα πιο πάνω.

Μέσα σε αυτούς τους μήνες, όλοι μαζί, καταφέραμε αρκετά πράγματα. Μένουν φυσικά πολλά που πρέπει ακόμα να κάνουμε. Έγιναν όμως κάποια σημαντικά βήματα. Από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του, το It’s Possible έγινε ένας ιντερνετικός τόπος, στον όποιο όλοι έχουν θέση, όλοι μπορούν να μιλήσουν για τα projects τους, όλοι είναι ελεύθεροι να πουν τη γνώμη τους, για τα θετικά και τα αρνητικά του επιχειρηματικού οικοσυστήματος.

Είδαμε να μιλούν στο It’s Possible οι ιδρυτές μερικών από τις πιο επιτυχημένες καινοτόμες επιχειρήσεις της χώρα μας. Την ίδια στιγμή, φιλοξενήθηκαν συνεντεύξεις με startuppers που βρίσκονται σε πιο αρχικό στάδιο, έχοντας και αυτοί την ευκαιρία να πουν την ιστορία τους και να απαντήσουν στις ερωτήσεις του site. Βάλαμε στη συζήτηση τα «next generation» επαγγέλματα: γνωρίσαμε Youtubers και Bloggers. Μιλήσαμε με νέους ανθρώπους που δραστηριοποιούνται επιχειρηματικά στον χώρο της μόδας. Κάναμε συνεντεύξεις με επιχειρηματίες που εστιάζουν στα ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα και τα εξάγουν στις μεγάλες ξένες αγορές. Συζητήσαμε με ανθρώπους που έχουν την επιχείρηση τους μακριά από τα μεγάλα αστικά κέντρα. Δημιουργήσαμε μια «μεγάλη συζήτηση».

Πολλές από τις συνεντεύξεις που δημοσιεύτηκαν, έγιναν επειδή οι ενδιαφερόμενοι- ιδρυτές, έστειλαν απλά ένα email στο site. Μπορεί οι συνεντεύξεις, σε κάποιους να φάνηκαν ενδιαφέρουσες και σε κάποιους άλλους όχι. Το σίγουρο όμως είναι, ότι έγιναν ειλικρινείς συζητήσεις. Με αληθινές ερωτήσεις και αληθινές απαντήσεις. Καμία από τις συνεντεύξεις που δημοσιεύτηκαν στο It’s Possible δεν εμπεριείχε κάποια οικονομική ή διαφημιστική συμφωνία από πίσω. Στον ίδιο δρόμο θα πορευτούμε και στη συνέχεια.

Αλλά ναι, κάπου εδώ ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για το (κοντινό) μέλλον. Σε ότι αφορά το site αυτό κάθε αυτό, ο στόχος είναι πλέον ξεκάθαρος: Μέσα στους επόμενους μήνες, να γίνει το It’s Possible –και βάσει επισκεψιμότητας- το καλύτερο site στην Ελλάδα, που ασχολείται με τις startups, την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα.
Ένα ακόμα πράγμα που θα δείτε άμεσα, είναι οι συνεντεύξεις με ξένους startuppers και επιχειρηματίες, οι οποίοι δραστηριοποιούνται σε μεγάλες αγορές, όπως στις ΗΠΑ και τη βόρεια Ευρώπη. Εντάξει, δεν θα έχουμε και τον Mark Zuckerberg (αλήθεια, πόσο μαγικό θα ήταν αυτό;), θα δούμε όμως ανθρώπους που έχουν να πουν ενδιαφέρουσες επιχειρηματικές ιστορίες, από τις οποίες βγαίνουν χρήσιμα συμπεράσματα. Ενώ ταυτόχρονα, θα μας λένε και το πώς βλέπουν την Ελλάδα από «έξω».

Ότι και να γίνει όμως, ο βασικός στόχος θα είναι πάντα ένας: Το It’s Possible να παραμείνει ανοιχτό σε όλους. Η «μεγάλη συζήτηση» μόλις ξεκίνησε να δημιουργείται.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twelve + 15 =