αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΤο μοντέλο των «συνδρομητικών ξενοδοχείων» που γίνεται trend μέσα στην πανδημία

Το μοντέλο των «συνδρομητικών ξενοδοχείων» που γίνεται trend μέσα στην πανδημία

Οι μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες ανά τον κόσμο προσφέρουν τις υπηρεσίες τους μέσω μηνιαίας συνδρομής προκειμένου να ανατρέψουν τη δεινή οικονομική τους θέση εν μέσω πανδημίας

Είτε πρόκειται για ευχαρίστηση, εργασία, είτε για μακροχρόνια διαμονή, οι υπεύθυνοι φιλοξενίας ελπίζουν πως οι μηνιαίες συνδρομές, θα είναι η απάντηση στο οικονομικό αδιέξοδο, που αντιμετωπίζουν οι ξενοδοχειακές μονάδες στην εποχή του Covid-19.

Τα ξενοδοχεία InterContinental, Marriott και Accor είναι από τα κύρια ονόματα που έχουν ξεκινήσει ή εξετάζουν σχέδια μηνιαίων συνδρομών, στην προσπάθεια τους να επεκτείνουν το πελατολόγιο τους και να αλλάξουν τον ρου των ξενοδοχείων μετά τη κατακόρυφη πτώση κρατήσεων κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Οι μηνιαίες συνδρομές κυμαίνονται από 1,500 ευρώ στη Σιγκαπούρη έως 2,000 ευρώ στην Ινδονησία, ενώ οι θαμώνες του InterContinental μπορούν ήδη να απολαύσουν την πρόσβαση σε όλους τους χώρους εργασίας, τα δωμάτια και τις εγκαταστάσεις του InterContinental με το νέο πακέτο «εξ αποστάσεως εργασίας».

Πηγή: newmoney.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

eight − 1 =