αρχικηVIRALΤο Εκπαιδευτικό Σύστημα «στραγγαλίζει» τη δημιουργικότητα: Μια TEDx ομιλία του Ευγένιου Τριβιζά (ΒΙΝΤΕΟ)

Το Εκπαιδευτικό Σύστημα «στραγγαλίζει» τη δημιουργικότητα: Μια TEDx ομιλία του Ευγένιου Τριβιζά (ΒΙΝΤΕΟ)

«Στόχος του Εκπαιδευτικού Συστήματος δεν πρέπει να είναι τόσο η μετάδοση γνώσεων, όσο η καλλιέργεια της δημιουργικότητας και της φαντασίας του παιδιού». Αυτό αναφέρει ανάμεσα σε άλλα ο Ευγένιος Τριβιζάς σε ομιλία του στο TEDx Athens. Μια ομιλία που θα σε κάνει να προβληματιστείς σχετικά με το πως «ζυμώνονται» τα παιδιά στο σχολείο, στην εποχή μας. Με τον Ευγένιο Τριβιζά να συνεχίζει: «Γιατί να σπαταλάμε τον χρόνο μας μαθαίνοντας γεγονότα. Όσα ήταν απαραίτητο να τα απομνημονεύουμε από βιβλία, μπορούμε να τα έχουμε διαθέσιμα ανά πάσα στιγμή κυριολεκτικά στην τσέπη μας, σε μια μικρή συσκευή. ‘Η μεθαύριο ακόμα και στα γυαλιά μας».

Η ενθάρρυνση της φαντασίας και της δημιουργικότητας, είναι κάτι πλήρως παραμελημένο στα σύγχρονα Εκπαιδευτικά Συστήματα.

«Παραγεμίζουμε τα παιδιά σαν γαλοπούλες, με πληροφορίες, γνώσεις, γεγονότα. Και αφήνουμε τη φαντασία τους να λιμοκτονεί. Τα παιδιά εισάγονται στο σχολείο προικισμένα με πλούσια φαντασία, και αποφοιτούν με φαντασίες ατροφικές ή στραγγαλισμένες».

Ο Ευγένιος Τριβιζάς γεννήθηκε στην Αθήνα στις 8 Σεπτεμβρίου του 1946. Με σπουδές σε Ελλάδα και Αγγλία, είναι κάτοχος πτυχίουων Νομικής και Οικονομικών. Ασκεί το επάγγελμα του δικηγόρου και από το 1978 ο διδάκτωρ, πλέον, Τριβιζάς, είναι καθηγητής Εγκληματολογίας και Συγκριτικού Ποινικού Δικαίου στο πανεπιστήμιο του Ρέντινγκ στην Αγγλία. Έχει διδάξει σε αρκετά ακόμη πανεπιστήμια της Αγγλίας, ενώ για πέντε χρόνια υπήρξε καθηγητής Εγκληματολογίας στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Στις διατριβές του έχει ασχοληθεί κυρίως με την αποκλίνουσες συμπεριφορές του πλήθους και τις συνέπειες που έχουν στο σύστημα ποινικής δικαιοσύνης της Βρετανίας. Η Σκότλαντ Γιαρντ του έχει επιτρέψει να λαμβάνει μέρος σε έρευνες και σε άλλες αστυνομικές δραστηριότητες, ενώ έχει δημοσιεύσει πολλά άρθρα σχετικά με την εγκληματολογία, την κοινωνιολογία της αποκλίνουσας συμπεριφοράς και τις συνέπειες για τα ανθρώπινα δικαιώματα της ηλεκτρονικής παρακολούθησης των παραβατών.

Δες όλη την ομιλία του στο παραπάνω βίντεο.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

16 − fifteen =