αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤο βιβλίο που πρέπει να διαβάσει κάθε επιχειρηματίας για να επηρεάσει τη συμπεριφορά των πελατών

Το βιβλίο που πρέπει να διαβάσει κάθε επιχειρηματίας για να επηρεάσει τη συμπεριφορά των πελατών

Όλοι θέλουμε να πιστεύουμε ότι κάνουμε λογικές επιλογές. Όλοι θέλουμε να πιστεύουμε ότι ζυγίζουμε αντικειμενικά τα πλεονεκτήματα, τα μειονεκτήματα, το κόστος και τα οφέλη και λαμβάνουμε αποφάσεις που μεγιστοποιούν τα αποτελέσματά μας.

Στην πράξη αυτό δεν συμβαίνει πάντα. Συχνά βάζουμε στο πρόγραμμα μας, είτε στην επαγγελματική είτε στην προσωπική μας ζωή, τις λάθος πρακτικές. Το πρόβλημα είναι ότι συχνά δεν ξέρουμε γιατί έχουμε εγκαταστήσει αυτές τις συνήθειες, πρότυπα και ρουτίνες στην ζωή μας.

Το αμερικανικό inc.com προτείνει ένα βιβλίο που μπορεί αν σε βοηθήσει στο να χτίσεις τις σωστές συνήθειες και να κάνεις τις κατάλληλες επιλογές στην ζωή σου. Αυτές που μπορούν πραγματικά να σου δώσουν ένα θετικό αποτέλεσμα. Είναι το βιβλίο Behavioral Insights το οποίο, σύμφωνα με το Inc.com, πρέπει να διαβάσει επίσης κάθε επιχειρηματίας αν θέλει να επηρεάσει τη συμπεριφορά των πελατών του ή των εργαζομένων του προς τη σωστή κατεύθυνση. Κάτι που μπορείς να πετύχεις αν κάνεις τις σωστές κινήσεις.

«Θέλετε να λύσετε πρακτικά προβλήματα; Θέλετε να επηρεάσετε τη συμπεριφορά των ανθρώπων γύρω σας με θετικό τρόπο; Θέλετε να βρείτε τρόπους λήψης των αποφάσεων που κατά πάσα πιθανότητα θα σας βοηθήσουν να πραγματοποιήσετε τις προθέσεις σας και να επιτύχετε τους στόχους σας;» ρωτάει το inc.com. Και κάνει την συγκεκριμένη πρόταση του.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

three × 4 =