αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤι πρέπει να κάνεις, άραγε, για να «σηκώσεις» 12 εκατ. δολάρια; Η πλατφόρμα WorkJam τα κατάφερε

Τι πρέπει να κάνεις, άραγε, για να «σηκώσεις» 12 εκατ. δολάρια; Η πλατφόρμα WorkJam τα κατάφερε

Υπάρχουν πολλές πλατφόρμες, που επιτρέπουν την επικοινωνία μεταξύ μιας εταιρίας, των προϊσταμένων και των υπαλλήλων της. Τι γίνεται, όμως, όταν πρέπει να επικοινωνήσεις με έναν εργαζόμενο που δεν κάθεται σε γραφείο; Αυτό ακριβώς το κενό ήθελε να καλύψει η WorkJam. Και φαίνεται ότι τα καταφέρνει περίφημα. Αφού μόλις ανακοίνωσε ότι έλαβε χρηματοδότηση ύψους 12 εκατ. δολαρίων από τις: Lerer Hippeau Ventures, Blumberg Capital, Founder Collective και NovelTMT.

Η εν λόγω startup έχει έδρα στο Μόντρεαλ. Έχει πελάτες από μεγάλα πολυκαταστήματα, μέχρι πρατήρια της Shell, όπως διαβάζουμε στο TechCrunch. Στόχος της ήταν και είναι, να κάνει πιο εύκολη την επικοινωνία -μέσω Mobile- με τους εργαζομένους που εργάζονται σε μια λογική freelancer. Ακόμα και με εργαζομένους που δουλεύουν με την ώρα.

Η πλατφόρμα εστιάζει επίσης στον προγραμματισμό της κάθε ημέρας, ένα κομμάτι πολύ σημαντικό, για όσους ανθρώπους δουλεύουν με την ώρα. Η πλατφόρμα ιδρύθηκε το 2014. Ωστόσο, οι συνιδρυτές της είχαν προηγούμενη εμπειρία. Για παράδειγμα ο συνιδρυτής, Steven Kramer, είχε δημιουργήσει την iCongo, η οποία τελικά εξαγοράστηκε από τον κολοσσό που λέγεται SAP.

Με την WorkJam μπορεί μια εταιρία να επικοινωνήσει εύκολα με τους εξωτερικούς συνεργάτες της. Οι οποίοι, όπως λέει ο Kramer, συχνά δεν έχουν καν τα απαραίτητα emails στην οποία εργάζονται. Από την πλευρά του, ο Eric Hippeau, managing partner στη Lerer Hippeau Ventures, τονίζει ότι η αγορά που αφορά τους ωρομίσθιους εργαζομένους έχει αγνοηθεί μέχρι τώρα. Και πλατφόρμες σαν τη Work Jam είναι αυτό που χρειάζονται οι εργαζόμενοι. Με εστίαση στο mobile

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

5 + fifteen =