αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤα 4 πράγματα που πρέπει να κάνει ένας νέος CEO μέσα στις πρώτες 60 ημέρες

Τα 4 πράγματα που πρέπει να κάνει ένας νέος CEO μέσα στις πρώτες 60 ημέρες

Οι περισσότεροι άνθρωποι θα θέλανε μία ημέρα να γίνουν… CEO. Το βλέπουμε και στην Ελλάδα. Η αλήθεια είναι όμως ότι όποιος μπαίνει σε μια τέτοια θέση, αυτομάτως αποκτά περισσότερες ευθύνες, περισσότερο άγχος, και βλέπει νέες προκλήσεις να ανοίγονται μπροστά. Με απλά λόγια, δεν είναι τόσο εύκολο να έχεις το «τιμόνι» στα χέρια σου.

Ξαφνικά αντί να δίνεις reports στον άνθρωπο που κάθεται στο μεγάλο γωνιακό γραφείο, είσαι εσύ ο άνθρωπος που κάθεται σε αυτό το γραφείο. Και πως πρέπει να κινηθείς έτσι ώστε να πας την εταιρία ένα level παραπάνω αλλά και να κερδίσεις την εμπιστοσύνη των μελών της ομάδας σου; Το αμερικανικό inc.com σε ένα ενδιαφέρον άρθρο παραθέτει τις 4 κινήσεις που πρέπει να κάνει ένας νέος CEO τις πρώτες 60 ημέρες.

1# Άκου και μάθε. Είναι πιθανό τις πρώτες ημέρες να έχεις αρκετές συναντήσεις, έτσι ώστε να ενημερωθείς. Είναι σημαντικό να χρησιμοποιήσεις αυτόν τον χρόνο μετάβασης ως ευκαιρία ακρόασης. Ρώτα την ομάδα σου για τις προτεραιότητες και τις προκλήσεις των τμημάτων τους και ετοιμάσου να ακούσεις σχόλια- θετικά ή αρνητικά. Δες πως δουλεύουν. Και προσπάθησε να χτίσεις όσο καλύτερες σχέσεις μπορείς.

2# Προσδιόρισε έναν κοινό στόχο. Βάλε τον στόχο. Θέλετε να πιάσετε περισσότερους πελάτες; Να «σηκώσετε» νέα χρηματοδότηση; Να αναπτύξετε ένα νέο προϊόν; Βάλε τα δεδομένα στο τραπέζι και δημιούργησε έναν «οδικό χάρτη». Θα είναι επίσης σημαντικό να διασφαλίσετε ότι οι άμεσες καθημερινές σας προτεραιότητες αντιστοιχούν σε αυτόν. Και φυσικά πρέπει να παραθέσεις αυτόν τον «χάρτη» και στα άλλα μέλη της ομάδας.

3# Χτίσε μια καλή εταιρική κουλτούρα. Ζούμε σε μια εποχή όπου πολλοί εργαζόμενοι παραιτούνται από τις δουλειές τους. Είναι ζωτικής σημασίας η εταιρική κουλτούρα σας να κατευθύνεται προς τη σωστή κατεύθυνση. Είτε είστε startup εταιρεία με 10 υπαλλήλους, είτε μια εταιρεία με 2.000 υπαλλήλους και παρουσία στο χρηματιστήριο, η κουλτούρα και η «ταυτότητα» είναι κάτι που πρέπει να είναι πάντα στο μυαλό σας, ανεξάρτητα από τον άμεσο οργανωτικό χάρτη. Σε πολλές περιπτώσεις, ο Διευθύνων Σύμβουλος είναι αυτός που δίνει τον τόνο για την υπόλοιπη εταιρεία, οπότε θα πρέπει να ορίσετε πώς θα θέλατε να γίνει αντιληπτός ο Οργανισμός από τους υπαλλήλους, τους πελάτες, τους επενδυτές και την αγορά ευρύτερα.

4# Να είσαι ο εαυτός σου. Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό: Να είσαι αυθεντικός. Παρέμεινε ταπεινός και θυμήσου τα στοιχεία που σε διαφοροποιούν ως business leader. Θα υπάρξουν νέα πράγματα για να μάθεις, αλλά μην ξεχνάς τους λόγους που σου δόθηκε αυτή η θέση. Επίσης βάλε δίπλα σου τους κατάλληλους ανθρώπους που είναι έτοιμοι να συνεργαστούν μαζί σου και να σε ωθήσουν να είσαι ο καλύτερος ηγέτης και εκπρόσωπος για ολόκληρη την εταιρεία.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

fourteen + 19 =