αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤα 4 «κλειδιά» για να κάνεις μεγάλες πωλήσεις: Εξηγεί ένας expert των διαπραγματεύσεων

Τα 4 «κλειδιά» για να κάνεις μεγάλες πωλήσεις: Εξηγεί ένας expert των διαπραγματεύσεων

Δεν μπορείτε να είστε κορυφαίος στις πωλήσεις, εκτός εάν πιστεύετε ειλικρινά στην αξία του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας και μπορείτε να το μεταφέρετε με ενθουσιασμό στους αγοραστές σας.

«Δεν εννοώ τον μαζικό ενθουσιασμό που δημιουργείται σε ροκ συναυλίες και ράλι πωλήσεων. Αυτό το είδος ξέφρενου ενθουσιασμού με άλματα πάνω-κάτω είναι για λίγο. Όχι, μιλάμε για τον γνήσιο ενθουσιασμό που προέρχεται από την ειλικρινή πίστη σε αυτό που πουλάς. Για να αναπτύξετε ενθουσιασμό, αρχίστε να πιστεύετε αληθινά στον κλάδο σας, την εταιρεία σας, το προϊόν σας και την ικανότητά σας να εξυπηρετείτε τους πελάτες σας. Εάν πιστεύετε πραγματικά στο προϊόν σας, δεν θα χρειαστείτε επιφανειακό ενθουσιασμό για να σας παρακινήσει» λέει ο Roger Dawson σε άρθρο του στο Success.com.

Ο ίδιος είναι ειδικός στις διαπραγματεύσεις. Και παραθέτει 4 «κλειδιά»για να δείξεις τον ενθουσιασμό σου και να πετύχεις μεγάλες πωλήσεις.

1. Λάβετε feedback από τους πελάτες σας

Πολλοί πωλητές δεν θέλουν να ακούσουν σχόλια από άτομα στα οποία πούλησαν το προϊόν τους. No news is good news, για τέτοιου είδους πωλητές. Αλλά όσο περισσότερους πελάτες ακούτε που ήταν ευχαριστημένοι με την αγορά τους, τόσο καλύτερα θα αισθάνεστε για αυτό που κάνετε. Λάβετε feedback.

2. Βελτιώστε την ποιότητα των σχολίων των πελατών σας

«Θα υποσχεθώ στους πελάτες μου λιγότερα, αλλά θα προσφέρω περισσότερα», λέει ο Dawson. Αν παρουσιάζεις κάτι καλύτερο από ότι είναι στην πραγματικότητα, θα έχεις πάντα δυσαρεστημένους πελάτες. Μην υπερβάλεις λοιπόν.

3. Τονώστε την παρουσίαση των πωλήσεών σας με ενθουσιώδεις ιστορίες τρίτων

Εάν πουλάτε πακέτα διακοών και δεν μπορείτε να ενθουσιαστείτε με το να πάτε στη Χαβάη, μπορείτε να πείτε με ενθουσιασμό: «Ο Jo και ο Bill McAuley ήταν τόσο ενθουσιασμένοι για τις διακοπές τους στη Χαβάη. Μου τηλεφώνησαν για να μου πουν ότι ήταν η καλύτερη στιγμή στη ζωή τους».

4. Μάθετε για τους ανταγωνιστές σας και τις ελλείψεις τους

Μερικοί πωλητές διστάζουν να το κάνουν γιατί δεν έχουν σκοπό να χτυπήσουν τον ανταγωνισμό. Αυτό είναι εντάξει, αλλά ελπίζουμε ότι όσο περισσότερα γνωρίζετε για τα προβλήματα και τις ελλείψεις των ανταγωνιστών σας, τόσο πιο ενθουσιώδεις θα γίνετε με το δικό σας προϊόν. Και θα κάνετε συνεχώς βελτιώσεις.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το ψέμα της σκληρής δουλειάς: Εξηγεί η Business & Life Coach Μαρία Μισύρη

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

five − one =