αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤα 3 «όχι» που ακούει ένας επιχειρηματίας

Τα 3 «όχι» που ακούει ένας επιχειρηματίας

Το επιχειρηματικό μονοπάτι δεν είναι εύκολο. Όσοι μπαίνουν σε αυτό, λαμβάνουν αρκετές απορρίψεις και έρχονται αντιμέτωποι με εμπόδια.

Δεν είναι όλες οι απορρίψεις το ίδιο όμως. Και η ικανότητα να αναγνωρίζεις τη διαφορά μπορεί να σε οδηγήσει στο να είσαι αποτελεσματικός λήπτης αποφάσεων και καλός ηγέτης. Σε ένα ενδιαφέρον άρθρο του, το αμερικανικό Entrepreneur.com παραθέτει τα 3 είδη των «όχι» που ακούει ένας επιχειρηματίας. Και τα οποία πρέπει να διαχειριστεί σωστά.

Το ανίδεο «όχι»

Αυτό το είδος «όχι» προέρχεται από ένα άτομο που δεν καταλαβαίνει τον κλάδο σας και δεν θα επενδύσει την ενέργεια  του για να το κάνει. Η ικανότητα των ανθρώπων να κατανοούν νέες ιδέες περιορίζεται από τις δικές τους εμπειρίες. Δεν θα έχουν όλοι όσοι συναναστρέφεστε τη δυνατότητα να αφομοιώνουν δεδομένα για νέες επιχειρήσεις ή να παρακολουθούν θεωρητικές ιδέες που δεν υπάρχουν ήδη. Δεν έχουν κάτι προσωπικό με εσένα.

Το «όχι» του απασχολημένου

Αυτό είναι ένα άτομο που είναι τόσο απασχολημένο, τόσο στο ημερολόγιο όσο και στο μυαλό του, που δεν έχει χρόνο να μάθει νέες ιδέες. Είναι υπερφορτωμένοι από multitasking τους και δεν τους μένει κανένα περιθώριο για σκέψη. Μπορεί το «όχι» να προέρχεται από ένα συνάδελφο, έναν επιχειρηματία, έναν επενδυτή ή οποιοδήποτε άλλο.

Τα «όχι» του ανίδεου και του απασχολημένο, δεν είναι άξια της ενέργειάς σας. Μην κολλάτε αναλύοντάς τα ή επιτρέποντάς τους να κατευθύνουν τη συμπεριφορά σας. Είναι σημαντικό να μην κατακρίνετε το «όχι» ή το άτομο που το λέει. Απλώς αποδεχτείτε ότι δεν ταιριάζουν σε εσάς και προχωρήστε.

Το σκεπτόμενο «όχι»

Αυτό το «όχι» προέρχεται από κάποιον που είναι περίεργος για τις ιδέες σας, κάνει έξυπνες ερωτήσεις, περνάει χρόνο μαζί σας και δείχνει ενδιαφέρον και ενσυναίσθηση. Είναι επίσης πιθανό αυτό το άτομο να γνωρίζει ήδη τη βιομηχανία σας ή να είναι πρόθυμο να μάθει μαζί σας.

Με την πάροδο του χρόνου, το ραντάρ σας για τους τύπους  των «όχι» θα γίνει τέλεια συντονισμένο. Όταν λάβετε ένα σκεπτόμενο «όχι», θα μπορείτε να το αναγνωρίσετε ως δώρο. Θα χρησιμοποιήσετε την επιχειρηματική δύναμη σας και θα εστιάσετε όλη σας την προσοχή στο να μάθετε τι έχουν να πουν αυτοί οι άνθρωποι. Τι τους κάνει να πιστεύουν ότι η ιδέα σας μπορεί να μην λειτουργήσει όπως έχετε σχεδιάσει; Ποια δεδομένα και εμπειρίες έχουν από τα οποία θα μπορούσατε να μάθετε; Τι μπορείτε να κάνετε διαφορετικά ή καλύτερα;

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

17 − 9 =