αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤα 3 αναπόφευκτα στάδια στην διαδρομή ενός επιχειρηματία (και πρέπει να είσαι έτοιμος να τα αντιμετωπίσεις)

Τα 3 αναπόφευκτα στάδια στην διαδρομή ενός επιχειρηματία (και πρέπει να είσαι έτοιμος να τα αντιμετωπίσεις)

Ναι, αν αποφασίσεις να μπεις στον κόσμο της επιχειρηματικότητας, ένα συναρπαστικό ταξίδι θα ανοιχτεί μπροστά σου. Αλλά δεν θα είναι μια εύκολη διαδρομή. Το γνωρίζεις, σωστά; ‘Η μήπως όχι;

Από την πρώτη ημέρα που θα ξεκινήσεις το δικό σου project, μια σειρά από ερωτήματα θα αρχίσουν να γυρίζουν στο μυαλό σου: «Είναι σωστή αυτή η πρόσληψη; Από που θα έρθει η χρηματοδότηση; Μπορούμε να λύσουμε αυτό το δύσκολο πρόβλημα;». Μα πάνω από όλα υπάρχει ένα ερώτημα στο μυαλό του ιδρυτή: «Κάνω αρκετά;».

Υπάρχει ένας «χάρτης» που μπορεί να σε βοηθήσει. Όπως εξηγεί το αμερικανικό inc.com, στην διαδρομή κάθε επιχειρηματία υπάρχουν 3 στάδια που δεν μπορείς να τα αποφύγεις. Μπορείς όμως να τα κατανοήσεις και να κινηθείς σωστά.

1# Ο… μήνας του μέλιτος: Όταν μια νέα επιχείρηση ξεκινά, υπάρχει συνήθως ενθουσιασμός. Ένας ή περισσότεροι άνθρωποι εντόπισαν ένα πρόβλημα, έχτισαν ένα project και είναι έτοιμοι να κατακτήσουν τον κόσμο. Ο ουρανός είναι το όριο. Βρίσκεις τους πρώτους πελάτες, έχεις τα πρώτα έσοδα, και γενικά αισθάνεσαι το πως είναι να λειτουργεί μια εταιρία. Αλλά μην ενθουσιάζεσαι υπερβολικά. Κράτα μικρό καλάθι.

2# Οι πρώτες δυσκολίες. Και αμέσως μετά τον ενθουσιασμό, έρχονται οι πρώτες δυσκολίες. Μάλιστα μπορεί να πιαστείς απροετοίμαστος. Να είχες κάνει άλλες προβλέψεις. Οι δείκτες ανάπτυξης μπορεί να είναι τελικά χαμηλότεροι από ότι περίμενες. Κάνε τις «δύσκολες» συζητήσεις με την ομάδα. Προσπάθησε να διατηρήσεις την αρχική ορμή και τον ενθουσιασμό, απέναντι στην αμφιβολία και τον φόβο. Και να είσαι ευέλικτος.

3# Το στάδιο της ανάπτυξης. Όσοι καταφέρουν να περάσουν από τις δυσκολίες, θα δουν το μέλλον με μεγαλύτερη αισιοδοξία. Οκ, είναι αλήθεια ότι οι δυσκολίες ποτέ δεν σταματούν εντελώς. Δεν υπάρχει ηρεμία μετά την καταιγίδα. Αλλά οι πραγματικά καλές εταιρίες καταφέρνουν να προσαρμοστούν στα δεδομένα που έχουν. Καταφέρνουν να έχουν έσοδα ακόμα και στα δύσκολα σενάρια. Μαθαίνουν από τα λάθη και τα εμπόδια. Βρίσκουν νέους πελάτες. Αντικαθιστούν παλιά στελέχη με νέα ταλαντούχα άτομα. Και κάπως έτσι, έρχεται η ανάπτυξη.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

17 + nineteen =