αρχικηΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣΤα υγιεινά σνακ που ξεκίνησαν από την Ελλάδα και έχουν φτάσει ως την Μέση Ανατολή

Τα υγιεινά σνακ που ξεκίνησαν από την Ελλάδα και έχουν φτάσει ως την Μέση Ανατολή

Πόσο μακριά μπορούν να φτάσουν μερικά σνακ made in Greece; Ο Αναστάσης Στοφόρος και ο Φαίδων Μίχος ξεκίνησαν τη NUTREE το 2018. Ένα brand που περιλαμβάνει μπάρες ενέργειας και πρωτεϊνικά γλυκίσματα, όλα χωρίς ζάχαρη και πρόσθετα, φυτικά (Vegan) και χωρίς γλουτένη. Τα προϊόντα τους έχουν φτάσει ως την Κεντρική Ευρώπη και την Μέση Ανατολή, ενώ έχουν δυναμική παρουσία και στην Κύπρο.

Η διαδρομή, όπως εξηγούν οι δύο ιδρυτές, δεν ήταν εύκολη: «Από το 2018 που ξεκινήσαμε χρειάστηκε να ξεπεράσουμε αρκετά εμπόδια για να ξεχωρίσουμε στο χώρο των υγιεινών σνακ». Όλα αυτά μέσα σε έναν ιδιαίτερα ανταγωνιστικό πεδίο.

Οι δυο τους μιλούν τώρα στο It’s Possible. Περιγράφουν πως ακριβώς προέκυψε η ιδέα τους, τι περιλαμβάνει αυτή τη στιγμή η εταιρία τους, ενώ παραθέτουν και τις συμβουλές που θα έδιναν σε έναν νέο άνθρωπο που σκέφτεται να ξεκινήσει κάτι δικό του στην Ελλάδα.

Πως προέκυψε η ιδέα για τον brand σας;

Αναστάσης: H ιδέα ξεκίνησε ως προσωπική ανάγκη καθώς ήθελα να εντάξω ένα υγιεινό και νόστιμο σνακ στην διατροφή μου. Επιστρέφοντας από το εξωτερικό, και μετά από αρκετά χρόνια εργασίας σε πολυεθνική εταιρία τροφίμων, διαπιστώσαμε το κενό στην ελληνική αγορά σε ποιοτικά υγιεινά σνακ, και αποφασίσαμε να ιδρύσουμε την NUTREE. Το όραμα της εταιρείας είναι να αξιοποιεί αγνές και ποιοτικές πρώτες ύλες (κατά βάση ελληνικές), ώστε να δημιουργεί καινοτόμα, υγιεινά και νόστιμα σνακ που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες της εποχής και των γρήγορων ρυθμών της καθημερινότητας.

Τι περιλαμβάνει αυτή τη στιγμή;

Αναστάσης: Η γκάμα προϊόντων της NUTREE αποτελείται από μπάρες ενέργειας και πρωτεϊνικά γλυκίσματα, όλα χωρίς ζάχαρη και πρόσθετα, φυτικά (Vegan) και χωρίς γλουτένη. Αυτό που κάνει τα προϊόντα μας να ξεχωρίζουν είναι ​​ο μοναδικός συνδυασμός της υψηλής διατροφικής αξίας, νοστιμιάς και του κορεσμού, σε πρωτοποριακή και ιδιαίτερης αισθητικής συσκευασία. Στόχός μας στο άμεσο μέλλον είναι να διευρύνουμε την γκάμα προϊόντων μας με νέα καινοτόμα σνακ που θα καλύπτουν τις ανάγκες των ανθρώπων κάθε ηλικίας.

Δραστηριοποιείστε σε ένα ευρύτερο πεδίο όπου υπάρχουν και «μεγάλοι παίχτες». Τελικά, τι πρέπει να κάνει μια εταιρία που ξεκινά από την Ελλάδα, για να μπορέσει να αντέξει και να αναπτυχθεί μέσα σε αυτό το τοπίο;

Αναστάσης: Επειδή όπως σωστά λέτε, δραστηριοποιούμαστε σε ένα ολοένα και πιο ανταγωνιστικό περιβάλλον, για να καταφέρει μια νέα εταιρεία να επιβιώσει πρέπει κατά τη γνώμη μου να αναπτύσσει προϊόντα και υπηρεσίες που διαφοροποιούνται σε σημαντικό βαθμό από τον ανταγωνισμό. Παράλληλα, είναι απαραίτητο να υπάρχει πίστη και συνέπεια στο όραμα της εταιρείας ώστε να διατηρούνται αναλλοίωτες οι αξίες με τις οποίες έχει συνδεθεί το καταναλωτικό κοινό.

Φαίδων: Από το 2018 που ξεκινήσαμε χρειάστηκε να ξεπεράσουμε αρκετά εμπόδια για να ξεχωρίσουμε στο χώρο των υγιεινών σνακ. Χάρη στην ποιότητα των προϊόντων μας και την προσωπική επαφή με το κοινό μας, καταφέραμε να επικοινωνήσουμε τις αξίες της υγιεινής διατροφής με τρόπο άμεσο και απλό. Το καθημερινό μας “στοίχημα” είναι να καλύπτουμε αξιόπιστα τις διατροφικές ανάγκες του κοινού μας με ιδιαίτερες (και νόστιμες!) συνταγές χωρίς συμβιβασμό στην απόλαυση και με κριτήριο την επιλογή των πιο αγνών πρώτων υλών.

Μέχρι ποιες γεωγραφικές τοποθεσίες έχουν φτάσει ως τώρα τα προϊόντα σας;

Φαίδων: Παρά τις δυσκολίες μετακίνησης στο εξωτερικό τα τελευταία 2 χρόνια, έχουμε αναπτύξει δυναμική παρουσία στην Κύπρο και έχουμε ανοίξει νέα κανάλια διανομής στην Κεντρική Ευρώπη και στη Μέση Ανατολή. Είναι γεγονός ότι υπάρχει σημαντικό και αυξανόμενο ενδιαφέρον στο εξωτερικό για φυσικά προϊόντα και ειδικότερα για υγιεινά σνακ που αξιοποιούν πρωτίστως ελληνικές πρώτες ύλες.

Έχετε ήδη βαδίσει για κάποια χρόνια στο επιχειρηματικό μονοπάτι. Ποια είναι η συμβουλή ή συμβουλές που θα δίνατε σε έναν νέο άνθρωπο που σκέφτεται να ξεκινήσει κάτι δικό του στην Ελλάδα;

Αναστάσης: Βασική προϋπόθεση ώστε μια ιδέα να γίνει επιχείρηση, θεωρώ ότι είναι να λύνει κάποιο πρόβλημα ή να καλύπτει μια μεγάλη ανάγκη. Αυτό φυσικά θα πρέπει να πλαισιώνεται και με ένα συνδυασμό πραγμάτων, με βασικότερο όλων την ομάδα και τους ανθρώπους που στελεχώνουν τους κρίσιμους τομείς που συμβάλλουν στην ανάπτυξη της εταιρείας.

Φαίδων: Εάν υπάρχει η ιδέα, εφόσον είναι οικονομικά βιώσιμη, πιστεύω είναι σημαντικό να ξεκινήσει γρήγορα η υλοποίησή της με μικρά και σταθερά βήματα που συγκρατούν την ορμή προς τη δημιουργία. Επίσης, η σύνθεση της ομάδας είναι κρίσιμος παράγοντας επιτυχίας καθώς με σωστό καταμερισμό ευθυνών και αρμοδιοτήτων η εταιρεία μπορεί να αξιοποιήσει το ανθρώπινο ταλέντο της κατάλληλα και να αναπτυχθεί ταχύτερα.

Ποια είναι τα επόμενα βήματα που σχεδιάζετε;

Είναι στα άμεσα σχέδια μας, η μετεγκατάσταση σε νέες σύγχρονες εγκαταστάσεις, με βελτιωμένο σχεδιασμό της γραμμής παραγωγής. Αυτό θα μας δώσει την δυνατότητα να καλύψουμε την αυξανόμενη ζήτηση και να προχωρήσουμε στην δημιουργία νέων καινοτόμων προϊόντων.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

sixteen + fifteen =