αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤα δύο brands που εξαγόρασε η Foot Locker- Έδωσε πάνω από 1,1 δισ. δολάρια

Τα δύο brands που εξαγόρασε η Foot Locker- Έδωσε πάνω από 1,1 δισ. δολάρια

Η Foot Locker διαθέτει περί τα 1,1 δισ. δολάρια σε μετρητά για να αγοράσει δύο εταιρείες λιανικής σε ξεχωριστές συμφωνίες, οι οποίες αναμένεται να ανακοινωθούν αργότερα σήμερα, σύμφωνα με δημοσίευμα της The Wall Street Journal.

Το δημοσίευμα ανέφερε πως η εταιρεία αθλητικών ειδών πληρώνει 750 εκατ. δολάρια για να αποκτήσει την ομόλογη της WSS, και άλλα 360 εκατ. δολάρια για να αγοράσει την ιαπωνική Atmos, καθώς προσπαθεί να επεκταθεί πέρα από τα αμερικανικά malls.

Η WSS, η οποία κατέγραψε έσοδα 425 εκατ. Δολάρια ο 2020, έχει 93 καταστήματα σε όλη τη δυτική ακτή και στα νοτιοδυτικά, αναφέρει το δημοσίευμα, ενώ η Atmos κατέγρααψε 175 εκατ. Δολάρια το 2020 με την πλειονότητα των καταστημάτων της στην Ιαπωνία και έναν μικρό αριθμό στις ΗΠΑ.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

15 − seven =