αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤέσσερις business στρατηγικές που μπορείς να «κλέψεις» από την Airbnb

Τέσσερις business στρατηγικές που μπορείς να «κλέψεις» από την Airbnb

Η ξέφρενη πορεία της Airbnb ξεκίνησε το 2008, όταν 3 τολμηροί νέοι αποφάσισαν να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο κάποιος ταξιδιώτης μπορεί να αναζητήσει και να μισθώσει ένα ακίνητο. Οι 3 ιδρυτές της διάσημης πλατφόρμας είναι οι Joe Gebbia, Brian Chesky και Nathan Blecharczyk.

Σήμερα, η εταιρία αποτελεί ένα από τα πιο τρανταχτά παραδείγματα της λεγόμενης sharing economy ή «οικονομίας του διαμοιρασμού». Η αξία του brand φτάνει τα 31 δισ. δολάρια και παρά τις όποιες δυσκολίες έχει αντιμετωπίσει σε κάποιες αγορές, τίποτα δεν δείχνει ικανό να σταματήσει αυτό το success story.

Φυσικά, όπως έχουμε ξανά πει, τίποτα δεν γίνεται τυχαία. Οι 2 ιδρυτές ακολούθησαν την δική τους τακτική και έκαναν ιδιαίτερες επιλογές, έτσι ώστε να φτάσουν στην επιτυχία. Το αμερικανικό site inc.com παραθέτει τέσσερις business στρατηγικές που μπορείς να «κλέψεις» από το Airbnb.

1- Παρακολούθησε την κοινότητα σου με προσοχή

Ένας από τους βασικούς λόγους που η Airbnb έφτασε στην επιτυχία, είναι ότι κατάφερε να ελέγξει όσους κινούνται μέσα στην πλατφόρμα της και διασφάλισε ότι αυτοί οι άνθρωποι θα κινούνται με τον προβλεπόμενο τρόπο. Πρακτικά, μιλάμε για αυτούς που έχουν ένα ακίνητο σε μια περιοχή του κόσμου, και αυτούς που ταξιδεύουν και θέλουν να μισθώσουν ένα τέτοιο κατάλυμα. Η πλατφόρμα ρίχνει μεγάλο βάρος και χρήματα, έτσι ώστε να είναι σίγουρη ότι όλοι κινούνται σύμφωνα με τους κανόνες που η ίδια έχει θέσει. Παρέχοντας έτσι ένα αίσθημα ασφάλειας.

2- Βεβαιώσου ότι οι πελάτες ξέρουν τι ακριβώς παίρνουν

Στην εποχή της τηλεόρασης, είδαμε ότι πολλές φορές ένα προϊόν που διαφημίζεται δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Πολλοί έχουν αγοράσει ένα προϊόν ή υπηρεσία και έμειναν απογοητευμένοι. Η Airbnb και άλλες καινοτόμες επιχείρησης, επέλεξαν να είναι εξαιρετικά προσεκτικές σε αυτό. Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις, είναι να δείξεις στον καταναλωτή, ακριβώς αυτό που θα του προσφέρεις. Έτσι η Airbnb δίνει π.χ. μεγάλη σημασία στις φωτογραφίες των ακινήτων που φιλοξενεί και το αν αυτές ανταποκρίνονται με την εικόνα που θα δει ένας ταξιδιώτης φτάνοντας εκεί.

3- Δοκιμές, δοκιμές και δοκιμές

Τις περισσότερες φορές, μια ιδέα πρέπει να τεθεί σε εφαρμογή έτσι ώστε να δεις πόσο αποτελεσματική είναι και τι προοπτικές ανάπτυξης υπάρχουν. Η Airbnb πάντα εφάρμοζε την τακτική που λέει ότι πρέπει να βγάλεις στον «αέρα» μια ιδέα, και στη συνέχεια η ομάδα κάνει τις απαιτούμενες αλλαγές που πιθανόν να χρειαστούν. Βλέποντας στην πράξη ένα project μπορείς να βγάλεις τα χειροπιαστά συμπεράσματα που θες. Κάπως έτσι, έχει καταφέρει να βελτιώνεται συνεχώς σαν εταιρία.

4- Αντιμετώπισε την «παλιά» βιομηχανία

Δεν είναι μυστικό, ότι η ξενοδοχειακή βιομηχανία δεν είναι λάτρης της Airbnb. Όπως και οι παραδοσιακές εταιρίες ταξί, δεν βλέπουν με καλό μάτι την Uber. Η Airbnb έκανε την τολμηρή κίνηση και τα έβαλε με τους «παλιούς» αλλάζοντας τα δεδομένα στο πεδίο της. Καταφέροντας πρώτα από όλα να προσεγγίζει τους νέους ανθρώπους. Έρευνα του David Binder Institute έδειξε ότι το 76% των Millennials θεωρούν ότι η Airbnb είναι μια σπουδαία επιχειρηματική ιδέα. Παρά τα εμπόδια, η Airbnb εφάρμοσε το τολμηρό πλάνο της και έφτασε στην επιτυχία.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

11 − 9 =