αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤέσσερις τρόποι για να συνεργαστείς με ανθρώπους που σε ενοχλούν στο γραφείο

Τέσσερις τρόποι για να συνεργαστείς με ανθρώπους που σε ενοχλούν στο γραφείο

Κάποια στην επαγγελματική σας καριέρα, πιθανότατα θα συνεργαστείτε με κάποιον που θεωρείτε ενοχλητικό. Μπορεί να μην ταιριάζουν οι επαγγελματικές οπτικές σας. Μπορεί αυτός να βρίσκει συνεχώς δικαιολογίες για να «μην κάνει την δουλειά». ‘Η μπορεί να κάνει συνεχώς ερωτήσεις που σε φέρνουν σε δύσκολη θέση.

Είναι φυσικό να μπείτε στον πειρασμό να αγνοήσετε κάποιον που σας ενοχλεί ή να απομακρυνθείτε από αυτό το άτομο όταν σας βγάζει εκτός εαυτού. Ωστόσο, αυτή μπορεί να μην είναι η καλύτερη στρατηγική. Τα άτομα που σας φαίνονται κάπως ενοχλητικά μπορεί στην πραγματικότητα να είναι η καλύτερη επιλογή για τη δουλειά, με βάση το σύνολο δεξιοτήτων και τη βάση γνώσεών τους.

Εδώ είναι μερικές τακτικές που μπορείς να ακολουθήσεις, για να διαχειρηστείς σωστά την κατάσταση.

Προστάτεψε την δική σου ενέργεια

Αποφύγετε να αφήσετε τους άλλους να εξαντλήσουν την ενέργειά σας ή/και να αυξήσετε την οργή σας, περιορίζοντας τον χρόνο που αφιερώνετε στις αλληλεπιδράσεις σας. Αντί να αποφεύγετε εντελώς το ενοχλητικό άτομο, χρονομετρήστε τις συναντήσεις σας για να κάνετε την «έξοδο» όταν πρέπει. Σεβαστείτε τη συνεισφορά τους, ενώ ελέγχετε τις δικές σας αντιδράσεις. Όταν διαφωνείς, μαλάκωσε τη συζήτηση λέγοντας κάτι σαν, «παρόλο που δεν συμφωνώ μαζί σου, εκτιμώ ότι μοιράζεσαι τις γνώσεις σου». Ή, «Απλώς θα πρέπει να συμφωνήσουμε ότι διαφωνήσουμε σε αυτό το θέμα».

Βάλε όρια

Θέσε σαφή όρια και να είσαι συνεπής στην επιβολή τους. Αυτό βοηθά τους συναδέλφους να μην ξεπεράσουν τη γραμμή όταν πρόκειται να  έχουν ακατάλληλες απαιτήσεις ή να ξεπεράσουν τα όρια γενικά ή να κάνουν υπερβολικά προσωπικές ερωτήσεις. Εάν κάποιος αρχίσει να φέρνει στο τραπέζι ένα ακατάλληλο θέμα, επαναλάβετε ευγενικά το όριο, λέγοντας π.χ.: «Αν και εκτιμώ την ανησυχία σας, προτιμώ να μην μιλήσω για αυτό το θέμα στη δουλειά».

Εξοικειώσου με διάφορους τύπους προσωπικότητας

Η διαχείριση άλλων ατόμων, σημαίνει να μάθεις το στυλ της προσωπικότητάς τους. Και στην δουλειά. Ας το παραδεχτούμε: Μερικοί άνθρωποι χρειάζονται πολύ καθοδήγηση ή εξηγήσεις, ενώ άλλοι προτιμούν να μένουν μόνοι τους για να εργάζονται με τον δικό τους ρυθμό. Κάντε ό,τι καλύτερο μπορείτε για να προσαρμόσετε το στυλ διαχείρισής σας όταν είναι απαραίτητο, παρέχοντας παράλληλα σαφή κατεύθυνση.

Γλώσσα του σώματος

Μπορεί να μπείτε στον πειρασμό να σταυρώσετε τα χέρια σας, να γουρλώσετε τα μάτια σας ή να αναστενάζετε με αγανάκτηση όταν έχετε να κάνετε με ένα ενοχλητικό άτομο, αλλά ως ηγέτης, πρέπει να θέσετε τα στανταρς του σεβασμού. Οι άλλοι πάντα παρακολουθούν. Αν και ίσως δεν μπορείτε να αλλάξετε την ενοχλητική συμπεριφορά ενός ατόμου, μπορείτε να ελέγξετε πώς αντιδράτε. Μπορεί μερικές φορές να είναι δύσκολο, αλλά χαμογελάστε, ακούστε με σεβασμό και να είστε ευγενικοί σε όλες τις ενέργειές σας.

Σκέψου επίσης ότι μπορεί να… είσαι εσύ αυτός που ενοχλεί κάποιες στιγμές και μπορεί να μην το καταλαβαίνεις καν. Το σκανάρισμα των αντιδράσεων των άλλων προς εσάς, μπορεί να σας δώσει ενδείξεις ότι ίσως πρέπει να αλλάξετε κάποιες δικές σας συμπεριφορές. Όπως λέει ο Χρυσός Κανόνας: «Να συμπεριφερθείτε στους άλλους όπως θέλετε να σας συμπεριφέρονται».

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

seven + sixteen =