αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤέσσερις συνήθειες που έχουν τα δημιουργικά μυαλά

Τέσσερις συνήθειες που έχουν τα δημιουργικά μυαλά

Ένα από τα κοινά στοιχεία που έχουν οι πιο πετυχημένοι επιχειρηματίες του κόσμου είναι η δημιουργικότητα. Και η ικανότητα να σκέφτονται «out of the box». Κάπως έτσι φτάνουν σε μεγάλες καινοτομίες και αλλαγές, την στιγμή που άλλοι μένουν… εντός των παραδοσιακών πλαισίων.

Ενώ μερικοί μπορεί να έχουν μια φυσική τάση να σκέφτονται με δημιουργικό τρόπο, ταυτόχρονα αυτή είναι μια από τις πιο πολύτιμες δεξιότητες που μπορεί να μάθει ο καθένας.

Αλλά πως μπορεί κάποιος να αποκτήσει δημιουργική σκέψη; Αυτή είναι μια πολύπλευρη διαδικασία, ωστόσο η παρακάτω λίστα κάνει τα δεδομένα λίγο πιο απλά. Και μπορεί να σε βοηθήσει. Τώρα λοιπόν θα δεις 4 συνήθειες που έχουν τα δημιουργικά μυαλά. Απλές συνήθειες που μπορούν να σε οδηγήσουν σε νέες ιδέες.

1# Κάνουν συχνά ερωτήσεις. Όταν συζητάς με έναν τέτοιον άνθρωπο, αμέσως το διαπιστώνεις: Κάνει πολλές ερωτήσεις. Εστιάζοντας στο «γιατί;». Όσοι έχουν δημιουργικό μυαλό, κάνουν αρκετές ερωτήσεις για να κατανοήσουν καλύτερα τα πράγματα. Η περιέργειά τους είναι συνεχής. Υπάρχει πάντα ένα συστατικό, ένα χαρακτηριστικό προϊόντος, ένας άγραφος κανόνας που μπορούν να τσεκάρουν και να βελτιώσουν.

2# Έχουν ανοιχτό μυαλό. Είναι ανοιχτόμυαλοι και εξετάζουν διαφορετικές οπτικές. Δεν τους ενδιαφέρει ποιος είπε τι. Αν μια ιδέα είναι καλή, θα την συζητήσουν. Είναι ανοιχτοί στο να δοκιμάσουν νέες εμπειρίες, να επισκεφθούν διαφορετικές χώρες ή ακόμα και πόλεις για να αποκτήσουν διαφορετική οπτική για τη ζωή.

3# Πάνε κόντρα στο ρεύμα. Το «κουτί» που λέγαμε πριν είναι ακριβώς αυτό: Ένας περιοριστικός χώρος. Για να βρουν νέες ιδέες, το πρώτο πράγμα που κάνουν οι δημιουργικοί τύποι είναι να κάνουν καταγραφή του τι υπάρχει μέσα στο κουτί και μετά να δοκιμάσουν κάτι άλλο. Το να πηγαίνεις κόντρα στο ρεύμα μπορεί να είναι ρισκαδόρικο. Όπως λέει βέβαια ο συγγραφέας Seth Godin, στο βιβλίο του Purple Cow, το να παίζεις με ασφάλεια μπορεί να είναι… πιο επικίνδυνο. Παίζοντας το παιχνίδι που παίζουν όλοι, τα brands κινδυνεύουν να ξεχαστούν, να αναμειχθούν με το πλήθος.

4# Η τακτική του «νεκρού χρόνου». Ο Steve Jobs και ο Albert Einstein εφάρμοζαν το κόνσεπτ του «νεκρού χρόνου». Και αύξαναν τη δημιουργικότητα τους. Ο «νεκρός χρόνος» είναι ουσιαστικά μια ήσυχη στιγμή κατά την οποία ένα άτομο μπορεί να απομονωθεί από τον θόρυβο και τις υποχρεώσεις. Όπως έχει δείξει η επιστήμη, είναι χρήσιμο να περνάς λίγο χρόνο με τον εαυτό σου. Χωρίς να κάνεις τίποτα. Χωρίς να δουλεύεις και χωρίς να απασχολείσαι σε κάποια άλλη δραστηριότητα. Αν δεν έχεις χρόνο μέσα σε μια εργάσιμη ημέρα για να κάνεις κάτι τέτοιο, μπορείς να οργανώσεις το πρόγραμμα σου και να ξυπνάς λίγο νωρίτερα. Έτσι ώστε να έχεις αυτόν τον «νεκρό χρόνο» το πρωί, πριν ξεκινήσεις τις δουλειές σου. Μισή ή μία ώρα μπορεί να είναι αρκετή.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

6 − 3 =