αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤέσσερις λόγοι για τους οποίους… δεν διαβάζει κανείς το εταιρικό blog σου

Τέσσερις λόγοι για τους οποίους… δεν διαβάζει κανείς το εταιρικό blog σου

Το βλέπουμε πλέον πολύ συχνά: Εταιρίες -μεγάλες ή μικρότερες- έχουν το δικό τους εταιρικό blog. Συνήθως είναι ενσωματωμένο μέσα στο επίσημο website της εκάστοτε εταιρίας.

Και όντως είναι μια καλή κίνηση. Μέσα από το blog μπορείς να παράγεις περιεχόμενο σε σταθερή βάση, να το διαβάζει το κοινό και μέσα από αυτό να μαθαίνει παράλληλα τα νέα της επιχείρησης σου (και τα προϊόντα/ υπηρεσίες που προσφέρεις). Με απλά λόγια, μπορεί να λειτουργήσει ως ένα έξυπνο εργαλείο μάρκετινγκ και να δημιουργήσεις μία κοινότητα γύρω σου.

Κάπου εδώ πρέπει να μάθεις όμως και τα… άσχημα νέα: Δεν αρκεί απλά να δημιουργήσεις ένα blog και να κάνεις αναρτήσεις εκεί. Οκ, εκτός αν είσαι ο Bill Gates, που με ένα blog post του μπορεί να μαζέψει αναγνώστες… από όλο τον πλανήτη. Ακόμα και αυτός όμως κινείται μέσα σε συγκεκριμένα πλαίσια. Η ουσία είναι ότι αν φτιάξεις ένα blog το οποίο τελικά δεν το διαβάζει κανείς, τότε δεν θα δεις κανένα αποτέλεσμα. Απλά θα ξοδεύεις άσκοπα τον χρόνο σου.

Τώρα λοιπόν θα δούμε 4 λόγους για τους οποίους το εταιρικό blog σου δεν μαζεύει αξιοσημείωτη επισκεψιμότητα.

1# Δεν δημοσιεύεις σε σταθερή βάση. Ένα λάθος που κάνουν και πολλοί bloggers, YouTubers ή Instagrammers εκεί έξω. Αναρτούν περιεχόμενο… όποτε έχουν χρόνο, χωρίς να υπάρχει κάποιο σταθερό πρόγραμμα. Με αυτό το άναρχο μοντέλο όμως, μάλλον δεν θα δεις ποτέ εντυπωσιακά αποτελέσματα. Αν αποφασίσεις να φτιάξεις ένα blog, πρέπει να έχεις στο μυαλό σου ότι χρειάζεται σταθερή ροή περιεχομένου. Δεν χρειάζεται απαραίτητα να ανεβάζεις άρθρα κάθε ημέρα. Αλλά να βγάλεις ένα πρόγραμμα και να το τηρείς με επαγγελματισμό.

2# Ξέμεινες από ιδέες. Είναι και αυτό ένα πιθανό σενάριο. Να ξεκινήσεις να γράφεις άρθρα, αλλά από ένα σημείο και μετά… να μην έχεις τι άλλο να γράψεις. ‘Η τουλάχιστον να νομίζεις ότι δεν έχεις τι άλλο να γράψεις. Διότι στην εποχή της πληροφορίας στην οποία ζούμε, πάντα υπάρχουν ιδέες για «ένα ακόμα άρθρο». Τι μπορείς να κάνεις λοιπόν; Ίσως θα ήταν χρήσιμο ένα brainstorming με την ομάδα σου. Όλο και κάποιες καλές ιδέες θα πέσουν στο τραπέζι. Μπορείς επίσης να παρακολουθήσεις μερικά ξένα blogs στο ίδιο πεδίο, για να πάρεις έμπνευση. Ενώ ακόμα και ένα Googlάρισμα με συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά, μπορεί να σου δώσει μερικές ιδέες για άρθρα μέσα σε μερικά λεπτά.

3# Προσπαθείς να κάνεις… ξερό μάρκετινγκ. Ναι, όπως είπαμε και πιο πριν το εταιρικό blog μπορεί να αποτελέσει ένα έξυπνο εργαλείο μάρκετινγκ. Αλλά όταν δημιουργείς το περιεχόμενο σου δεν πρέπει να είναι ο Νο1 στόχος σου να παρουσιάσεις το Χ προϊόν σου ή την Ψ υπηρεσία σου. Τα άρθρα σου δεν πρέπει να φαίνονται σαν διαφημιστικά σποτ ή σαν Δελτία Τύπου. Μπορείς να γράψεις άρθρα για το ευρύτερο πεδίο το οποίο δραστηριοποιείσαι, να δώσεις αξία και γνώση στο κοινό σου, και μέσα από όλη αυτή την διαδικασία -ανά διαστήματα- να παραθέτεις και κάποιο προϊόν της επιχείρησης σου που μπορεί να εφάπτεται με το θέμα που παραθέτεις στο άρθρο.

4# Δεν προωθείς τα άρθρα έξω από το blog. Σημαντικό. Μπορεί να έχεις φτιάξει το καλύτερο ιστολόγιο του κόσμου, με το καλύτερο περιεχόμενο. Αλλά αυτό δεν έχει καμία αξία, αν δεν φτάσει μπροστά στα μάτια του κοινού. Δεν αρκεί να ανεβάζεις άρθρα στο blog και να τα… αφήνεις εκεί. Πρέπει να τα προωθείς και έξω από το blog. Μέσα από τα social media κανάλια σου. Μέσα από τα προσωπικά σου social προφίλ. Μέσα σε άλλα online groups και forums. ‘Η μέσα από websites αρθρογραφίας όπως το Medium. Σε όσο πιο πολλά κανάλια διαμοιράζεις το περιεχόμενο σου, τόσο περισσότερα μάτια θα το δουν.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θες να γίνεις full-time blogger; Εδώ είναι οι κινήσεις που πρέπει να κάνεις | Του Γιάννη Μπελεγρίνη

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

17 − fourteen =