αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤέσσερις κινήσεις για να χτίσεις μια σχέση εμπιστοσύνης με κάποιον

Τέσσερις κινήσεις για να χτίσεις μια σχέση εμπιστοσύνης με κάποιον

Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που μπορούν να κάνουν οι leaders είναι να χτίσουν και να διατηρήσουν την εμπιστοσύνη με τους ανθρώπους γύρω τους. Τι είναι η εμπιστοσύνη και γιατί έχει τόση σημασία; Η εμπιστοσύνη είναι αυτό που αισθάνονται οι άνθρωποι για εσάς εάν εκπληρώσετε τις δεσμεύσεις σας.

Ακόμα και όταν έχεις ένα business project. Η εμπιστοσύνη έχει σημασία γιατί βοηθά τον Oργανισμό σας να λειτουργεί πιο ομαλά. Χωρίς εμπιστοσύνη, όλα σταματούν. Φανταστείτε ότι ο πελάτης σας κάνει μια παραγγελία για το προϊόν σας και δεσμεύεστε να το παραδώσετε εντός μιας εβδομάδας. Αν δεν το κάνετε και χάσετε τις ημερομηνίες παράδοσης, θα είστε τυχεροί εάν ο πελάτης σας δώσει μια τελευταία ευκαιρία.

Και τι μπορείς να κάνεις για να χτίσεις μια σχέση εμπιστοσύνης με κάποιον; Εδώ είναι 4 κινήσεις όπως τις διαβάσαμε στο αμερικανικό inc.com.

1# Σκέψου καλά πριν αναλάβεις μια δέσμευση. Είτε πρόκειται για έναν πελάτη, είτε για έναν συνεργάτη, είτε για κάποια άλλη επαφή σου, όλοι έχουν κάτι κοινό: Θέλουν να αναλάβετε δεσμεύσεις που έχουν σημασία για αυτούς. Πριν ξεκινήσετε να αναλαμβάνετε δεσμεύσεις, ρωτήστε τους υπαλλήλους, τους πελάτες, τους προμηθευτές, τους μετόχους ή τις κοινότητές σας τι χρειάζονται από εσάς. Μόλις το καταλάβετε, σκεφτείτε ποιες από τις σημαντικές προσδοκίες τους μπορείτε να ικανοποιήσετε. Αξιολογήστε τις δυνάμεις και τις αδυναμίες σας και τους πόρους που έχετε στη διάθεσή σας, ώστε να μπορέσετε να αναλάβετε δεσμεύσεις που είστε σίγουροι ότι μπορείτε να εκπληρώσετε. Εάν πείτε ότι θα κάνετε πράγματα που έχουν σημασία για τους ενδιαφερόμενους και είστε βέβαιοι ότι μπορείτε να εκπληρώσετε αυτές τις δεσμεύσεις, θα έχετε κάνει το πρώτο βήμα προς την οικοδόμηση εμπιστοσύνης μαζί τους.

2# Ανέφερε με σαφήνεια την δέσμευση σου. Το επόμενο βήμα είναι να ανακοινώσετε τη δέσμευσή σας με σαφήνεια. Σε γενικές γραμμές, θα γνωρίζετε ότι έχετε επικοινωνήσει με σαφήνεια εάν το άτομο με το οποίο δεσμεύεστε γνωρίζει ακριβώς τι υποσχεθήκατε να κάνετε και πότε υποσχεθήκατε ότι θα το κάνετε. Εάν δεσμευτείτε σε μια συνομιλία, αυτό είναι ένα καλό ξεκίνημα. Ωστόσο, αν μιλάμε για επαγγελματική επαφή, θα πρέπει να συνεχίσετε αυτήν τη συνομιλία με ένα email, κείμενο ή κάποια άλλη γραπτή επικοινωνία που είναι ίδια με αυτά που είπατε ότι θα κάνατε.

3# Κάνε αυτό που υποσχέθηκες. Αυτό το βήμα είναι το πιο δύσκολο από τα τέσσερα. Εάν ολοκληρώσατε σωστά το πρώτο και το δεύτερο βήμα, θα έχετε καταλάβει ότι αυτό που υποσχεθήκατε ότι θα κάνετε θα είναι πολύτιμο για το άλλο άτομο και θα πρέπει να είστε σίγουροι ότι η προθεσμία που έχετε θέσει είναι εφικτή. Εάν εκπληρώσετε ό, τι υποσχεθήκατε μέχρι την προθεσμία που επικοινωνήσατε, συγχαρητήρια! Έχετε χτίσει την εμπιστοσύνη σας με το άλλο άτομο και έχετε ανοίξει την πόρτα για μελλοντικές αλληλεπιδράσεις.

4# Αν ενδέχεται να μην εκπληρώσετε τη δέσμευσή σου, ενημέρωσε την άλλη πλευρά. Αν το deadline πλησιάζει και συνειδητοποιείτε ότι δεν θα μπορέσετε να το τηρήσετε, πρέπει να επικοινωνήσετε αμέσως με το άλλο άτομο προκειμένου να το ενημερώσετε ότι δεν πρόκειται να εκπληρώσετε τη δέσμευση. Εάν ζητήσετε συγγνώμη, εξηγήσετε τι πιστεύετε ότι προκάλεσε την ολίσθηση και αναλάβετε μια νέα πιο ρεαλιστική δέσμευση, τότε ίσως να συγκρατήσετε μια πιθανή απώλεια εμπιστοσύνης με το άλλο άτομο. Φυσικά, αν φανείς ασυνεπείς και την επόμενη φορά, τότε μάλλον… δεν θα υπάρχει γυρισμός.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

three × 4 =