αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤέσσερα old school χαρακτηριστικά που μπορούν να «εκτοξεύσουν» τους startuppers στην εποχή μας

Τέσσερα old school χαρακτηριστικά που μπορούν να «εκτοξεύσουν» τους startuppers στην εποχή μας

Δεν χωρά αμφιβολία, ότι ζούμε σε ένα κόσμο που αλλάζει πολύ γρήγορα. Από την άλλη, ο κόσμος της επιχειρηματικότητας βιώνει κύκλους. Πολλές δηλαδή από τις τακτικές που πρέπει να ακολουθήσεις έχουν την πηγή τους πολύ παλιά. Από τότε που ο Steve Jobs ξεκίναγε την Apple μέσα σε ένα γκαράζ, με ελάχιστα χρήματα στα χέρια του, και χωρίς μια ομάδα επενδυτών τριγύρω του.

Μπορεί πολλές φορές να βλέπουμε startuppers να φτάνουν να έχουν λαμπερά γραφεία, πολλά χρήματα στα χέρια τους και mega-angel investors μαζί τους, όμως φαίνεται ότι ακόμα και σήμερα, υπάρχουν κάποια old school χαρακτηριστικά, τα οποία μπορούν να «εκτοξεύσουν» έναν νέο επιχειρηματία. Αν ξεκινήσεις μια επιχείρηση με αρχικό στόχο τα λαμπερά γραφεία και τους επενδυτές, μάλλον δεν θα φτάσεις στην επιτυχία. Αλλά πως μπορεί κάποιος στην εποχή μας να φτάσει στην επιτυχία, χωρίς μεγάλες χρηματοδοτήσεις και όλο το «λαμπερό» περιβάλλον που βλέπουμε συχνά στα media; Το Entrepreneur.com, παραθέτει τα 4 old school χαρακτηριστικά που μπορούν να κάνουν τη διαφορά για έναν startupper.

1# Δημιούργησε λειτουργικές συνεργασίες. Όταν κάποιος ξεκινά μια νέα επιχείρηση, συνήθως ψάχνει για συνιδρυτή-ες. Το θέμα εδώ είναι να μην διαλέξεις κάποιον που έχει ένα μεγάλο όραμα ή είναι απλά καλός φίλος. Πρέπει να βρεις κάποιον που έχει συμπληρωματικά skills από εσένα.

2# Πρώτα η επιχείρηση, όχι τα χρήματα. Μην σκέφτεσαι τα εκατομμύρια από την αρχή. Δεν θα φτάσεις στην επιτυχία έτσι. Άλλωστε, η ιστορία έχει δείξει ότι όποιοι αποκτούν πολλά χρήματα μέσα σε μια νύχτα (π.χ. με λαχεία) δεν καταφέρνουν τίποτα ουσιαστικό. Φρόντισε να δομήσεις μια καλή επιχείρηση που θα αντέξει στον χρόνο. Τα χρήματα, αν έρθουν, θα είναι το κερασάκι στην τούρτα.

3# Αγάπα το να είσαι επιχειρηματίας. Άνθρωποι όπως ο Steve Jobs, ο Mark Zuckerberg και ο Elon Musk έγιναν διασημότητες ως αποτέλεσμα των επιτυχιών τους. Αλλά αν η μεγάλη φήμη είναι ο στόχος σας, τότε δεν καταφέρετε τίποτα. Πρώτα κάνε την δουλειά. Μετά ίσως να έρθει και η αναγνώριση.

4# Εστίασε στην βελτίωση. Δεν μπορείς να φτιάξεις μια τέλεια εταιρία μέσα σε μια ημέρα. Είναι σημαντικό να δοκιμάζεις νέα πράγματα, και να βελτιώνεσαι και ως εταιρία και εσύ προσωπικά. Γίνε όλο και καλύτερος.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

9 + sixteen =