αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤέσσερα εμβληματικά brands που επιστρέφουν δυναμικά στην Ελληνική αγορά

Τέσσερα εμβληματικά brands που επιστρέφουν δυναμικά στην Ελληνική αγορά

Ήταν μάρκες που κάποτε πρωταγωνιστούσαν στο ελληνικό επιχειρείν και κατάφεραν να εδραιωθούν στη συνείδηση και την προτίμηση του ελληνικού καταναλωτικού κοινού. Μάρκες όπως η IZΟΛΑ, η Μάμμος, η Κατσέλης αποτελούσαν για πολλά χρόνια συνώνυμο της εγγύησης της ασφάλειας και της ποιότητας, δραστηριοποιούμενες σε όλο το φάσμα του λιανεμπορίου.

Όμως η κρίση, ο ανταγωνισμός αλλά ενδεχομένως και κάποιες λανθασμένες επιλογές των ιδιοκτητών τους, περιόρισαν αισθητά το μερίδιο αγοράς τους, τις βύθισαν στις ζημιές και αναγκάστηκαν τελικά να βάλουν τελικά λουκέτο.

Tα brands αυτά αγοράστηκαν από άλλους ομοειδής Ομίλους, βασιζόμενοι στην αναγνωρισιμότητα τους, εκτιμώντας ότι το καταναλωτικό κοινό θα τα αγκαλιάσει ξανά με την ίδια αγάπη που είχε δείξει και στο παρελθόν.

Η αναβίωση της ΙΖΟΛΑ

Αν και πολλοί εκτιμούσαν ότι η αναβίωση του ιστορικού brand ηλεκτρικών συσκευών ΙΖΟΛΑ, αποτελούσε ένα  υψηλού ρίσκου επιχειρηματικό βήμα, για τον εμπνευστή της Γιώργο Δημητρίου, της ομώνυμης εταιρείας Γ. Ε Δημητρίου, εντούτοις το εγχείρημα φαίνεται να έχει στεφθεί με επιτυχία.
Και αυτό γιατί, όπως υποστηρίζουν, οι συσκευές ΙΖΟΛΑ διατηρούν την ποιότητα που τις είχε κάνει να ξεχωρίζουν στο παρελθόν, ενώ η τιμή τους είναι αρκετά προσιτή.

Η ΙΖΟΛΑ αποτέλεσε τη μεγαλύτερη ελληνική βιομηχανία οικιακών συσκευών, με περισσότερους από 2.500 εργαζομένους, παραγωγή 800.000 συσκευών ετησίως. Την περίοδο 1950-1970 έφτασε στο σημείο να εξάγει το 1/3 της συνολικής παραγωγής της. Εως τις αρχές της δεκαετίας του 1990 η μάρκα κατέλαβε την πρώτη θέση στις πωλήσεις ηλεκτρικών συσκευών, ξεπερνώντας σε μερίδια αγοράς το 48%.

Ψυγεία ESKIMO

Έκανε δυναμική επανεμφάνιση στην ελληνική αγορά την τελευταία πενταετία. Ο λόγος για την εταιρεία λευκών συσκευών Eskimo, η οποία μπορεί από το 2001 να ανήκει στην FG Europe του Ομίλου Φειδάκη, έχει κάνει ένα εντυπωσιακό come back παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση των πωλήσεων της, λόγω και της στροφής των καταναλωτών σε επώνυμα, ποιοτικά και οικονομικά προϊόντα.

Η εξαιρετική πορεία των προϊόντων ESKIMO τα τελευταία χρόνια οφείλεται στον συνεχή εμπλουτισμό της γκάμας με νέα αξιόπιστα και με άριστη σχέση ποιότητας – τιμής προϊόντα. Στην εδραίωση της θέσης των προϊόντων ESKIMO στα buying groups και τα καταστήματα με τα οποία η εταιρεία συνεργάζεται. Στην αναγνωρισιμότητα του brand ESKIMO στην ελληνική αγορά.

Σήμερα η γκάμα των προϊόντων της ESKIMO περιλαμβάνει ψυγεία σε όλες τις διαστάσεις από 45 lit έως 500 + lit, καταψύκτες, ψυγειοκαταψύκτες, ηλεκτρικές κουζίνες ελεύθερες και εντοιχιζόμενες, πλυντήρια πιάτων και ρούχων σε πολύ πλούσια γκάμα, φούρνους  μικροκυμάτων κ.α.

Επιστρέφει ο Κατσέλης 

Ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα brand της ελληνικής αγοράς την μάρκα «Κατσέλης», είναι αποφασισμένη να επαναλανσάρει στην αγορά η αρτοβιομηχανία Καραμολέγκος.

Η επανατοποθέτηση της μάρκας Κατσέλη, όπως ανακοίνωσε η διοίκηση της Καραμολέγκος θα ξεκινήσει από τις 26 Σεπτεμβρίου.

Σύμφωνα με έρευνες που πραγματοποίησε η Καραμολέγκος, το brand Kατσέλης καταλαμβάνει σταθερά την τρίτη θέση στην προτίμηση των καταναλωτών, ενώ κάποιοι καταναλωτές δήλωσαν πεπεισμένοι ότι εξακολουθεί να κυκλοφορεί στην αγορά (αν και η παραγωγή των προιόντων έχει σταματήσει προ τριετίας).

Να σημειωθεί ότι η αρτοβιομηχανία Καραμολέγκος απέκτησε πριν από περίπου ενάμιση χρόνο το σήμα Κατσέλης, όταν βγήκε σε πλειστηριασμό.
Από το επαναλανσάρισμα της μάρκας «Κατσέλης», η Καραμολέγκος εκτιμά ότι θα αποκτήσει επιπλέον  μερίδιο 15%.

Η βιομηχανία άνηκε στην οικογένεια Δαυίδ η οποία το 2008 ακολουθώντας την πρακτική των συγχωνεύσεων και των συμπράξεων είχε προχωρήσει σε συνένωση μέσω εξαγοράς των σχημάτων Κατσέλης – Αλλατίνη – ΕΛΒΙΠΕΤ ισχυροποιώντας την παρουσία των εν λόγω εταιρειών στην ελληνική αγορά.

Ωστόσο η πορεία δεν ήταν η αναμενόμενη. Η Κατσέλης τα τελευταία χρόνια κατέγραφε συνεχώς πτώση στις πωλήσεις της και το λουκέτο, που μπήκε το 2013, ήταν για πολλούς αναπόφευκτο.

ΜΑΜΟΣ 

Πέρασε πρόσφατα στα χέρια της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας, Ο λόγος για την ιστορική μπίρα ΜΑΜΟΣ με 100 και πλέον χρόνια ιστορίας που επέστρεψε πρόσφατα στην ελληνική αγορά.

Η μπύρα ΜΑΜΟΣ ξεκίνησε το 1876, όταν ο Λορέντζος Μάμος ίδρυσε το ζυθοποιείο του στην Πάτρα, για να ακολουθήσει μια πορεία 100 χρόνων γεμάτη βραβεία και διακρίσεις. Ο γιος του, Πέτρος Μάμος, ήταν ο πρώτος διπλωματούχος Έλληνας ζυθοποιός. Με τη φροντίδα, τη γνώση και το μεράκι του, έδωσε νέα πνοή στην ελληνική ζυθοποιία, με έμφαση στην ποιότητα και την καινοτομία. Εισήγαγε εξαιρετικές ποικιλίες βύνης, λυκίσκου και μαγιάς από τη Γερμανία και την Τσεχία και εξέλιξε τις παραδοσιακές συνταγές με δικές του τεχνικές.

Ο Πέτρος Μάμος είχε προσαρμόσει την μπύρα στην ελληνική κουζίνα και τις ελληνικές προτιμήσεις. Ήταν μια μπύρα που έβρισκε κάποιος στη Μεγάλη Βρετάνια, αλλά και στο μεγαλύτερο ζυθοπωλείο της Αθήνας. Μια ελληνική μπύρα που εξάγονταν στο εξωτερικό και ήταν το πρώτο ελληνικό προϊόν ζύθου το οποίο έλαβε διεθνή βραβεία: χρυσό βραβείο αγνότητας και γεύσης στη Διεθνή Έκθεση της Τεργέστης το 1898, Δίπλωμα Τιμής μετά Χρυσού Μεταλλίου στη Διεθνή έκθεση Αθηνών.

Η κυκλοφορία της μπύρας διακόπηκε το 1979, όταν η οικογένεια Μάμου αποφάσισε ότι δεν μπορούσε να συνεχίσει την παραγωγή στα ποιοτικά κριτήρια που είχε θέσει λόγω του αθέμιτου ανταγωνισμού από κρατικοποιημένη ζυθοποιία και την παραπαίουσα τότε ΦΙΞ.

Πηγή: Economy365.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

three − 1 =