αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤέλος οι δύο θυγατρικές της Nike στην Ελλάδα

Τέλος οι δύο θυγατρικές της Nike στην Ελλάδα

Τέλος οι δύο θυγατρικές της Nike στην Ελλάδα. Οι NIKE Ελλάς Μονοπρόσωπη ΕΠΕ Διαφήμισης και Μάρκετινγκ Ειδών Υπόδησης – Ένδυσης και Αθλητικού Εξοπλισμού και NIKE Ελλάς Μονοπρόσωπη ΕΠΕ Λιανικού Εμπορίου Ειδών Ένδυσης, Υπόδησης και Αθλητικού Εξοπλισμού διαγράφηκαν από το Γενικό Εμπορικό Μητρώο στις 11 Νοεμβρίου. Είχε προηγηθεί στις αρχές του περασμένου μήνα έγγραφο από το Ειρηνοδικείο Ολλανδίας, το οποίο ενημέρωνε για την ολοκλήρωση της διασυνοριακής συγχώνευσης μεταξύ της απορροφούσας NIKE Retail BV και των δύο ελληνικών θυγατρικών.

Σύμφωνα με πληροφορίες του powergame.gr, οι εργαζόμενοι των εναπομεινάντων καταστημάτων που ανήκαν στη Nike Hellas Λιανικού Εμπορίου πέρασαν στην ολλανδική εταιρεία, ενώ οι ελάχιστοι που είχαν απομείνει στη θυγατρική διαφήμισης και marketing εργάζονται από δικούς τους χώρους, με το μέλλον τους στην εταιρεία να είναι αβέβαιο.

Η διαγραφή από το ΓΕΜΗ είχε αποτέλεσμα αυτήν την εβδομάδα να «κατεβεί» και όλο το ιστορικό εγγράφων που είχαν αναρτηθεί από τις δύο θυγατρικές όλα τα χρόνια που λειτουργούσε το ηλεκτρονικό μητρώο. Παράλληλα, εκτιμάται ότι δεν θα υπάρχει ενημέρωση για τις οικονομικές επιδόσεις της Nike στην Ελλάδα για τη χρήση 20210-2022, που ολοκληρώθηκε τον περασμένο Μάιο, με τους ισολογισμούς να αναρτώνται συνήθως αυτές τις ημέρες. Μία από τις τελευταίες αναρτήσεις της NIKE Ελλάς Λιανικού Εμπορίου αφορούσε τη διακοπή λειτουργίας του καταστήματος στην Ξάνθη, ενώ πρέπει να αναφερθεί ότι νωρίτερα είχε σταματήσει τη λειτουργία του και το κατάστημα στην Κόρινθο, στο εμπορικό πάρκο Mare West.

Πλέον η εταιρεία έχει περιορίσει σημαντικά τη φυσική της παρουσία, καθώς διαθέτει μόλις τέσσερα καταστήματα, στο Μοσχάτο, στο εκπτωτικό χωριό στα Σπάτα, στο One Salonica και στο Ηράκλειο Κρήτης. Συνολικά, η Nike έχει μειώσει τον αριθμό των καταστημάτων της και των συνεργατών της στην Ελλάδα σε 11 και το επόμενο διάστημα δεν θα πρέπει να αναμένουμε σημαντικές κινήσεις, καθώς το διεθνές μοντέλο προβλέπει λιγότερα και flagship καταστήματα, επιλεκτικές συνεργασίες με μεγάλες αλυσίδες και στροφή κυρίως στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

one × 1 =