αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣτην digital εποχή, η επιχείρηση σου πρέπει να είναι «ανοιχτή» 24/7. Και υπάρχει τρόπος

Στην digital εποχή, η επιχείρηση σου πρέπει να είναι «ανοιχτή» 24/7. Και υπάρχει τρόπος

Στα χρόνια που ζούμε, στα οποία κυριαρχούν τα digital δεδομένα, μια επιχείρηση δεν μπορεί αν δουλεύει ένα συγκεκριμένο ωράριο και μετά να είναι «κλειστή». Αυτό δεν σημαίνει, ότι ο φυσικός χώρος του γραφείου σας θα παραμένει για πάντα ανοιχτός. Αλλά οι πελάτες θα πρέπει να έχουν πρόσβαση σε εσάς 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα.

Με τη διαθέσιμη τεχνολογία που έχουμε σήμερα, αυτό είναι πιο εύκολο από ποτέ, όπως τονίζει το Entrepreneur.com. Με απλές κινήσεις που μπορείς να κάνεις στο website της εταιρίας σου ή στα social media που διαθέτει, οι πελάτες μπορούν να εξυπηρετούνται πάντα.

Το να διαθέτεις ανοιχτά κανάλια επικοινωνίας, όλη την ημέρα, είναι είναι σημαντικό. Ο πελάτης που χρησιμοποιεί το προϊόν σου, μπορεί να χρειαστεί βοήθεια οποιαδήποτε ώρα. Ακόμα και μια αυτοματοποιημένη απάντηση που να τον ενημερώνει για τις υπηρεσίες σας ή τις ώρες υποστήριξης, είναι σημαντική. Μια πρακτική λύση που χρησιμοποιούν πολλές επιχειρήσεις είναι τα live chats, τα οποία φέρνουν σε άμεση επαφή τους πελάτες με την εταιρία και μπορούν να λύσουν τις όποιες απορίες τους. Φυσικά, για να γίνουν όλα αυτά χρειάζονται κάποια άτομα που θα είναι πάντα «πάνω» από την πλατφόρμα, ίσως σε βάρδιες. Σε αντίθετη περίπτωση -αν είσαι δηλαδή ο μοναδικός ιδρυτής- τότε μάλλον… πρέπει να τα κάνεις όλα μόνος.

Επίσης, όταν κάποιος αγοράσει το προϊόν σας, είναι πιθανό να επικοινωνήσει μαζί σας μέσα στις επόμενες 90 ημέρες, για οποιοδήποτε λόγο. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να είστε έτοιμοι να τον εξυπηρετήσετε. Πολλές εταιρίες, λίγο μετά την αγορά στέλνουν ένα ευχαριστήριο email, στο οποίο παρέχονται προληπτικά όλοι οι διαθέσιμοι τρόποι επικοινωνίας και οι τρόποι υποστήριξης. Είναι μια καλή τακτική.

Τέλος, είναι καλό να παρακολουθείτε τις εξελίξεις στην ειδησεογραφία, γιατί κάποιες από αυτές, μπορεί να αφορούν το προϊόν σας. Αν για παράδειγμα, δραστηριοποιείται μια εταιρία στην αγοραπωλησία ακινήτων, και προκύψει ένα νέο νομοσχέδιο που επηρεάζει αυτό το πεδίο, δεν πρέπει να διστάσει να ενημερώσει άμεσα τους πελάτες της. Ακόμα και μέσω ενός email ή των social media. Όπως είπαμε: Οποιαδήποτε μέρα, οποιαδήποτε ώρα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

5 + five =