αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ«Σταμάτα να ψάχνεις το τέλειο προϊόν από την Day 1. Κανείς δεν θα το θυμάται»: Η συμβουλή ενός πετυχημένου startupper (ΒΙΝΤΕΟ)

«Σταμάτα να ψάχνεις το τέλειο προϊόν από την Day 1. Κανείς δεν θα το θυμάται»: Η συμβουλή ενός πετυχημένου startupper (ΒΙΝΤΕΟ)

Συχνά βλέπουμε νέους επιχειρηματίες να καθυστερούν να βγάλουν το project τους στην αγορά. Και το χρονοδιάγραμμα να πηγαίνει… όλο και πιο πίσω. Βασικός λόγος; Δεν έχουν το «τέλειο προϊόν». Εδώ ακριβώς ανοίγει μια μεγάλη συζήτηση. Διότι στις περισσότερες των περιπτώσεων δεν χρειάζεται να έχεις το τέλειο προϊόν από την αρχή! Αντίθετα, αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να φτιάξεις μια βασική version, να την λανσάρεις στην αγορά και στην συνέχεια να βελτιωθείς. Παίρνοντας και feedback.

Σε αυτά τα πλαίσια είναι και συμβουλή που γίνει μέσα σε 35 δευτερόλεπτα ο Josh Pigford. Ο ίδιος είναι τα τελευταία χρόνια ιδρυτής της Baremetrics. Μιας καινοτόμου εταιρίας η οποία παρέχει digital εργαλεία σε startups, έτσι ώστε να αναλύουν την ανάπτυξη και την πρόοδο τους.

«Σταμάτα να στοχεύεις στο τέλειο προϊόν. Σοβαρά. Σταμάτα», λέει αρχικά ο έμπειρος startupper.

Και συνεχίζει λέγοντας ότι αν δεν είσαι… λίγο ντροπιασμένος για το νέο σου προϊόν, τότε μάλλον έχεις κάνει πολύ αργό λανσάρισμα. Όπως εξηγεί, κανείς δεν θα θυμάται την αρχική έκδοση του project σου. Μάλιστα, την στιγμή του λανσαρίσματος, είναι πιθανό κανείς να μην ξέρει… ότι ξεκινάς.

Βγάλε το προϊόν σου στην αγορά. Και προσπάθησε να κάνεις την ζωή των ανθρώπων καλύτερη. Στη συνέχεια όλοι θα μάθουν για αυτό που δημιούργησες. Και πολύ σύντομα, κανείς δεν θα θυμάται την Day 1. Αλήθεια, ποιος θυμάται πως ήταν το Facebook όταν ξεκίναγε;

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

one × one =