αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣενάριο για… διαφημίσεις στο Netflix

Σενάριο για… διαφημίσεις στο Netflix

Θα δούμε άραγε διαφημίσεις να «εισβάλουν» στο Netflix; Σύμφωνα με το NextTv, ο Michael Nathanson της MoffettNathanson Research σημειώνει ότι αν και η διοίκηση του Netflix συνεχίζει να αρνείται την ιδέα της διαφήμισης πιστεύουμε ότι τελικά θα υποκύψει αν το ποσοστό αύξησης των συνδρομητών παραμείνει εκτός των  προσδοκιών της Wall Street.  Αν και το Netflix αυτή τη στιγμή αποτελεί τη μεγαλύτερη υπηρεσία παγκοσμίως,  αντιμετωπίζει έντονο ανταγωνισμό από το Disney+, το οποίο ήδη μετρά 103.6 εκατομμύρια συνδρομητές. 

Η υπηρεσία τελείωσε το πρώτο οικονομικό τρίμηνο με 207.64 συνδρομητές σε παγκόσμιο επίπεδο.  Ωστόσο υπήρξαν κάποια εμπόδια στο ποσοστό της ανάπτυξης του, ακόμη και κατά τη διάρκεια της πανδημίας που ο κόσμος είναι κλεισμένος στα σπίτια του και η θέαση περιεχομένου βρίσκεται σε ιστορικά υψηλά επίπεδα. 

Η υπηρεσία έχει μείνει μακριά από τις διαφημίσεις εξαιτίας των θεμάτων ιδιωτικότητας που προκύπτουν και επειδή δεν θέλει να ξοδέψει χρήματα για το tracking των χρηστών του.

Μένει να δούμε βέβαια ποια θα είναι η εξέλιξη μετά, αν τελικά μπουν οι διαφημίσεις στο Netflix. Δηλαδή η πλατφόρμα θα χάσει χρήστες; ‘Η θα δούμε αρκετούς χρήστες να πληρώνουν κάτι παραπάνω για να πάρουν ένα πακέτο στο Netflix χωρίς διαφημίσεις;

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twenty − three =