αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως το Skroutz Food λειτούργησε ως μια χρήσιμη εναλλακτική για τους επαγγελματίες του ντελίβερι

Πως το Skroutz Food λειτούργησε ως μια χρήσιμη εναλλακτική για τους επαγγελματίες του ντελίβερι

Το Skroutz Food είναι επίσημα στο ιντερνετικό αέρα, και πλέον καλύπτει το μεγαλύτερο κομμάτι της Αττικής. Το πλάνο της εταιρείας είναι σταδιακά το Skroutz Food να επεκταθεί και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του It’s Possible, μέσα στην τρέχουσα εβδομάδα θα κυκλοφορήσουν και τα σχετικά Apps, τα οποία θα είναι διαθέσιμα σε Android και iOS.

Γράφει ο Γιάννης Μπελεγρίνης

Βλέποντας την είσοδο της νέα πλατφόρμας σε ένα πεδίο όπου είχε στοιχεία «μονοπωλίου» στην Ελλάδα, έχει ενδιαφέρον και ένα ακόμα στοιχείο: Πολλοί είναι οι επαγγελματίες στο πεδίο του online ντελίβερι, οι οποίοι έψαχναν μια εναλλακτική. Αφού υπάρχει έντονη δυσαρέσκεια από αρκετούς, σε ότι αφορά την εμπορική πολιτική που ακολουθούν άλλες πλατφόρμες- και μιλάμε κυρίως για το κομμάτι των προμηθειών. Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα στραφούν όλοι οι επαγγελματίες προς το Skroutz Food. Είναι όμως μια νέα εναλλακτική και μένει να δούμε πόσο μεγάλο κομμάτι της πίτας μπορεί να απορροφήσει.

Αυτή τη στιγμή στο Skroutz Food έχουν μπει πάνω από 1.000 καταστήματα, με τον αριθμό να αυξάνεται καθημερινά. Οι παραγγελίες δεν έχουν φτάσει ακόμα στο πικ τους, ωστόσο οι άνθρωποι της εταιρίας ετοιμάζουν δυναμικές προωθητικές ενέργειες στο προσεχές χρονικό διάστημα, έτσι ώστε να δώσουν μια επιπλέον ώθηση.

Θετική είναι και η ανταπόκριση των χρηστών. Κάτι αναμενόμενο, αν λάβουμε υπόψη ότι η πλατφόρμα έχει ως «προίκα» την μεγάλη βάση χρηστών του Skroutz.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

six − 1 =