αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ«Πως το bullying με ώθησε να γίνω CEO στα 17 μου»: Μια ανατρεπτική ιστορία ενός νέου επιχειρηματία

«Πως το bullying με ώθησε να γίνω CEO στα 17 μου»: Μια ανατρεπτική ιστορία ενός νέου επιχειρηματία

Ο Sukone Hong μπορεί να είναι μόλις 17 ετών αλλά έχει ήδη καταγράψει το δικό του success story. Και πέρασε μέσα από τον δύσκολο δρόμο.

Σήμερα έχει δύο εταιρίες στα χέρια του. Η πρώτη είναι ένα fashion brand με πωλήσεις πάνω από 1 εκατ. δολάρια τον χρόνο, που έχει κερδίσει τα εύσημα από το Χάρβαρντ. Και η δεύτερη πουλά ένα smartwatch στον κώδικα μπράιγ για όσους έχουν προβλήματα όρασης και ήδη κατακλύζεται από παραγγελίες.

Για τον 17χρονο Κορεάτη, το ταξίδι του στον κόσμο των επιχειρήσεων ήταν η διέξοδος που αναζητούσε από το bullying που δεχόταν στο σχολείο.

«Ήταν δύσκολο για εμένα να αποκτήσω επαφή με το σχολείο γιατί ήμουν θύμα bullying. Έπρεπε να βρω κάτι που θα μπορούσε να αλλάξει τη ζωή μου», λέει στο CNBC.

Έτσι μπήκε στον κόσμο της επιχειρηματικότητας. Δεν μπορούσε να κάνει φιλίες με τους συμμαθητές του στο σχολείο, έψαχνε κάτι άλλο να ασχοληθεί, όταν άρχισε να μεταπουλά ρούχα στην κορεατική μηχανή αναζήτησης Naver. Αλλά με μόλις 150 $ στην τσέπη του, τα οποία «πέταξαν» γρήγορα, συνειδητοποίησε ότι έπρεπε να αλλάξει ρότα.

Χρησιμοποιώντας ένα δάνειο 5.000 δολαρίων από τον παππού και τη γιαγιά του και με τη βοήθεια μίας εταιρείας εκτυπώσεων, άρχισε να δημιουργεί τα δικά του unisex ρούχα, με απλά, παιχνιδιάρικα σχέδια, τα οποία πουλούσε από το δικό του σάιτ.

Κάπως έτσι γεννήθηκε η Olaga Studios, που σημαίνει «ανεβαίνω» στα κορεατικά.

«Την πρώτη εβδομάδα δεν έγινε τίποτα. Μετά, το πρωί της Δευτέρας, είχα 15 παραγγελίες. Έως το μεσημέρι ήταν 50. Έως το απόγευμα 80. Εκείνη την εβδομάδα, πούλησα 300 μπλούζες», θυμάται.

Έκτοτε, το brand του έχει κάνει επιτυχία στην Ασία, φτάνοντας τις ετήσιες πωλήσεις του στα 1,2 εκατ. δολάρια, σε έξι ασιατικές αγορές, όπως σημειώνει το CNBC. Ο Hong απασχολεί πλέον  12 άτομα για τη λειτουργία του σάιτ. Και κατάφερε να επιστρέψει στους γονείς του τα δίδακτρα που πλήρωσαν για να αλλάξει σχολείο.

«Πριν, νόμιζα ότι οι business ήταν μόνο για να βγάζεις πολλά χρήματα. Αλλά αφότου άλλαξα σχολείο, είχα μια καλή εκπαίδευση. Ο δάσκαλός μου μου είπε ότι η εμπειρία μου θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για να δημιουργηθεί μια επιχείρηση που να βοηθά τους άλλους», λέει στο CNBC.

Και αυτό ακριβώς προσπαθεί να κάνει με την Paradox Computers, την εταιρεία πίσω από το μπράιγ smartwatch του.

Paradox Computers' braille smartwatches tell time and date by vibration haptic for the visually impaired.

Τέτοια smartwatch, τα οποία επιτρέπουν σε άτομα με προβλήματα όρασης να λαμβάνουν μηνύματα από το κινητό τους και άλλες πληροφορίες, πωλούνται εδώ και χρόνια. Όμως, με δεδομένο ότι συνήθως είναι ακριβά –πάνω από τα 300 δολάρια- πολλοί τυφλοί αδυνατούν να τα αγοράσουν.

Αφότου έκανε ένα project για τις αναπηρίες στο σχολείο, ο Hong αποφάσισε να αναζητήσει μία πιο προσιτή λύση.

Μίλησε με τυφλά άτομα για να κατανοήσει καλύτερα τις ανάγκες τους, αλλά και με μηχανικούς για να βρει λύσεις. Και χρησιμοποιώντας τις επαφές που είχε από την άλλη του επιχείρηση, ο Hong βρήκε έναν χρηματοδότη που επένδυσε 300.000 δολάρια στο όραμά του, παίρνοντας ως αντάλλαγμα το 30% της νέας εταιρείας.

Έπειτα από έξι μήνες, το μπράιγ smartwatch της Paradox Computers βγήκε στην αγορά με τιμή 80 δολαρίων και ήδη έχει πουλήσει χιλιάδες κομμάτια.  

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

4 × two =