αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως ο CEO του Linkedin έχει καταφέρει να περιορίσει τα emails που δέχεται (και εξοικονομεί χρόνο)

Πως ο CEO του Linkedin έχει καταφέρει να περιορίσει τα emails που δέχεται (και εξοικονομεί χρόνο)

Ένα άτομο σαν το Jeff Weiner δέχεται πολλά επαγγελματικά emails καθημερινά. ‘Η μήπως όχι; Κι όμως, ο CEO του Linkedin έχει βρει τους δικούς του απλούς τρόπους, έτσι ώστε να μην έχει μόνιμα μια στοίβα από emails στο inbox του. Και έτσι να εξοικονομεί χρόνο για να κάνει άλλα πράγματα. Μπορείς να το κάνεις και εσύ!

Ο πρώτος κανόνας που εφαρμόζει είναι πολύ απλός: Αν θέλεις να λαμβάνεις λιγότερα emails, τότε στέλνε λιγότερα. «Μπορεί να ακούγεται κάπως υπερβολικά απλοϊκό, αλλά είναι εξαιρετικά αποτελεσματικό», λέει ο ίδιος στο CNBC.

Ο Weiner έμαθε αυτό το απλό μάθημα ως στέλεχος στη Yahoo. Εκείνη την εποχή συνεργάστηκε με πολλούς ανθρώπους που ήταν “έντονοι χρήστες email”. Όταν οι εργαζόμενοι αυτοί έφυγαν από την εταιρεία, ο Weiner είδες ότι ο όγκος των ηλεκτρονικών μηνυμάτων έπεφτε.

«Έβλεπα ότι είχε αντίκτυπο στα εισερχόμενα μου», λέει. «Αυτό που ουσιαστικά έμαθα, ήταν ότι επειδή αυτοί έστειλαν e-mail αρκετά συχνά και εγώ απαντούσα αρκετά συχνά, κατέληγα να έχω πολλά μηνύματα στο inbox» συμπληρώνει.

Για να πάρει τον έλεγχο των εισερχομένων του, ο Weiner θέτει όρια. Για παράδειγμα, δεν στέλνει μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μεταξύ 11 μ.μ. και 5 π.μ. ενώ τυλάχιστον μια φορά το πρωί και μία φορά το βράδυ αφιερώνει χρόνο να ‘καθαρίσει’ τα εισερχόμενά του.

Ένας άλλος τρόπος να περιορίσετε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που λαμβάνετε, λέει, είναι να διαχωρίσετε ξεκάθαρα το πεδίο “To” από το “Cc” στο μυαλό σας. Και στην πράξη. «Όλοι όσοι είναι στη γραμμή ‘to’ σκέφτονται ότι πρέπει να είναι σε θέση να απαντήσουν. Και κάθε φορά που κάποιος απαντά, κάποιος άλλος αισθάνεται την ανάγκη να απαντήσει», λέει ο Weiner. Κάπως έτσι δημιουργούνται ξανά και ξανά νέα μηνύματα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

three × 2 =