αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΠως οι πειρατικές ιστοσελίδες με σειρές και ταινίες, βγάζουν δισεκατομμύρια κάθε χρόνο

Πως οι πειρατικές ιστοσελίδες με σειρές και ταινίες, βγάζουν δισεκατομμύρια κάθε χρόνο

Σύμφωνα με μία νέα μελέτη που πραγματοποιήθηκε από την ομάδα προστασίας online καταναλωτή Digital Citizens Alliance και την εταιρεία κατά της πειρατείας White Bullet Solutions Limited, ιστοσελίδες και εφαρμογές που φιλοξενούν ή και διαμοιράζουν πειρατικές ταινίες και τηλεοπτικές σειρές κερδίζουν περίπου $1,3 δισεκατομμύρια σε ετήσια βάση μόνο από διαδικτυακές διαφημίσεις! 

Η έκθεση των Digital Citizens Alliance και White Bullet Solutions Limited, η οποία δημοσιεύτηκε πρόσφατα, αποτελεί προϊόν μίας ετήσιας έρευνας που πραγματοποιήθηκε ειδικά για να γίνουν κατανοητοί οι τρόποι που οι ιστοσελίδες και οι εφαρμογές με πειρατικό περιεχόμενο δημιουργούν έσοδα από τις διαφημίσεις.

«Αν και η πειρατεία ζημιώνει άμεσα τους δημιουργούς και εκείνους που χάνουν εισόδημα με την κλοπή και την διακίνηση του περιεχομένου τους, ο αντίκτυπος πηγαίνει πέρα από την βιομηχανία της ψυχαγωγίας. Όσοι καταναλωτές χρησιμοποιούν ιστοσελίδες και εφαρμογές που διακινούν πειρατικό περιεχόμενο έχουν τρεις φορές περισσότερες πιθανότητες να εκτεθούν στο κακόβουλο λογισμικό» επισημαίνουν οι συγγραφείς της έκθεσης. Επιπλέον, εκτός από τις μεγάλες απώλειες για τους δημιουργούς περιεχομένου και τους καταναλωτές, στην έκθεση γίνεται γνωστό ότι η πειρατεία επηρεάζει αρνητικά και τη φήμη των εμπορικών σημάτων και εταιρειών των οποίων η διαφήμιση εμφανίζεται σε πειρατικούς ιστοτόπους και εφαρμογές.

Όπως αναφέρει το ειδησεογραφικό πρακτορείο Bloomberg που μελέτησε την έκθεση, η έρευνα βασίστηκε στην παρακολούθηση των εσόδων από διαφημίσεις την περίοδο μεταξύ του μήνα Ιουνίου του 2020 και του μήνα Μαΐου του 2021σε 6.000 ιστοσελίδες και 900 εφαρμογές οι οποίες φιλοξενούσαν πειρατικό περιεχόμενο. Σύμφωνα με τα ευρήματα της έκθεσης, το 4% των διαφημίσεων σε ιστοσελίδες και το 24% σε εφαρμογές διαμοιρασμού ή προβολής πειρατικού περιεχομένου αφορούσε σε μεγάλες πολυεθνικές και γνωστές μάρκες και μεταξύ των εκπροσώπων ήταν οι Amazon, Facebook και Google. Το μεγαλύτερο ωστόσο κομμάτι διαφήμισης δεν προερχόταν από κανονικές διαφημίσεις αλλά από χορηγούμενο περιεχόμενο με επικεφαλίδες τύπου click-bait.

Στην έκθεση επίσης επισημαίνεται και ο μοναδικός ρόλος της Google, η οποία όχι μόνο κυριαρχεί στον διαδικτυακό διαφημιστικό χώρο, αλλά και στον διαφημιστικό χώρο της πειρατείας. Οι συγγραφείς της έκθεσης λένε: «Παρόλο που διαθέτει ένα προηγμένο και εξειδικευμένο πρόγραμμα για την προστασία των διαφημιζόμενων και τον αποκλεισμό διαφημίσεων σε παράνομους εκδότες, η Google συμβάλλει σημαντικά στο οικοσύστημα της πειρατείας, τόσο ως διαφημιστής που πληρώνει πειρατικές ιστοσελίδες και εφαρμογές για διαφημιστικό χώρο όσο και ως Ad Tech Enabler, ο οποίος διευκολύνει την τοποθέτηση διαφημίσεων για χάρη τρίτων επώνυμων εταιρειών σε εφαρμογές πειρατείας». Στην έκθεση μάλιστα υποστηρίζεται ότι η Google έχει τόσο τη δυνατότητα όσο και την τεχνογνωσία για να σταματήσει τη ροή χρημάτων από διαφημίσεις στις παράνομες ιστοσελίδες, αλλά από ότι φαίνεται επιλέγει να μην το κάνει.

Πηγή: Insomnia

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

thirteen − two =