αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως να πετύχεις σε ένα πεδίο που δεν ξέρεις (σχεδόν) τίποτα για αυτό

Πως να πετύχεις σε ένα πεδίο που δεν ξέρεις (σχεδόν) τίποτα για αυτό

Ναι, είναι καλό να δραστηριοποιείσαι επιχειρηματικά σε ένα πεδίο που γνωρίζεις καλά. Έτσι μπορείς να προσαρμοστείς πιο γρήγορα, να κάνεις τις σωστές αλλαγές, και να κινηθείς (μάλλον) σε έναν πιο ορθολογικό δρόμο, χωρίς να χρειαστεί να κάνεις ψάξιμο εκ του μηδενός.

Τώρα όμως δεν θα μιλήσουμε για αυτά. Θα δούμε την άλλη πλευρά. Το πως μπορείς να πετύχεις σε ένα πεδίο που δεν ξέρεις τίποτα για αυτό. ‘Η σχεδόν τίποτα. Success Stories σαν αυτό του Mark Zuckerberg αποδεικνύουν οτι μπορείς να το κάνεις. Αξίζει να δούμε το post που έκανε ο ιδρυτής του Facebook, με αφορμή τα 14α γενέθλια της πλατφόρμας. «Μερικές φορές οι άνθρωποι ρωτούν τι έχω μάθει στην διαδρομή. Ήμουν 19 όταν ξεκίνησα το Facebook και δεν ήξερα τίποτα για την κατασκευή μιας εταιρείας ή μιας παγκόσμιας υπηρεσίας διαδικτύου. Με τα χρόνια έχω κάνει σχεδόν κάθε λάθος που μπορείτε να φανταστείτε. Έχω κάνει δεκάδες τεχνικά λάθη και κακές συμφωνίες. Έδειξα εμπιστοσύνη στους λάθος ανθρώπους και έβαλα μερικούς ταλαντούχους ανθρώπους σε λάθος ρόλους», τόνισε. Με αυτό τον τρόπο, ο Mark Zuckerberg ξεκαθαρίζει για ακόμα μια φορά, ότι κανείς δεν έχει όλες τις απαντήσεις ξεκινώντας. Λάθη θα γίνουν. Αλλά πρέπει να ξεκινήσεις, χωρίς να σε φοβίζει αυτό.

Today is Facebook's 14th birthday.It's a moment to reflect on how far we've come from that dorm room at Harvard and…

Gepostet von Mark Zuckerberg am Sonntag, 4. Februar 2018

Το διάσημο αμερικανικό site Entrepreneur.com, κάνει τα δεδομένα λίγο πιο συγκεκριμένα. Και παραθέτει 4 tips που θα σε βοηθήσουν να πετύχεις όταν μπεις στο «άγνωστο».

1# Κάνε μια «βουτιά» στην βιομηχανία. Δεν χρειάζεται απαραίτητα να ξέρεις το πως είναι κατασκευασμένο ένα προιόν για να το πουλήσεις. Αλλά πρέπει να ξέρεις π.χ. τι θέλουν οι πελάτες, τι δεν κάνουν καλά οι ήδη υπάρχουσες εταιρίες, και πως μπορείς να αλλάξεις το τοπίο. Κάνε την έρευνα σου. Σε αυτό μπορούν να σε βοηθήσουν και κάποια σεμινάρια ή workshops.

2# Μίσθωσε ανθρώπους που θα κάνουν ό,τι δεν μπορείς εσύ. Μόλις ξεκινήσεις να δουλεύεις στο νέο πεδίο, θα έχεις μια αρκετά ξεκάθαρη εικόνα σχετικά με το τι μπορείς να κάνεις «με τα χέρια» σου και τι όχι. Δεν μπορείς να τα κάνεις όλα. Μπορεί να ξέρεις το πως να πουλήσεις κάτι, αλλά να μην ξέρεις το πως θα το φτιάξεις στο τεχνικό κομμάτι. Βρες του κατάλληλους επαγγελματίες και μίσθωσε τους έτσι ώστε να κάνουν αυτά που δεν μπορείς εσύ. Και όλοι μαζί να αναπτύξετε την επιχείρηση.

3# Μίλα με τους experts. Βρες κάποιους ειδικούς στο πεδίο που μόλις μπήκες και ρώτα τους σχετικά με το πως πρέπει να κινηθείς. Θα σου πουν τι είναι δυνατό να γίνει και τι όχι. Ποιος είναι ο ιδανικότερος τρόπος για να εκτελεστεί μια εργασία. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να ακολουθήσεις κατά γράμμα ότι σου πουν. Αλλά θα έχεις μια καλή εικόνα για το πως δουλεύανε τα πράγματα μέχρι τώρα.

4# Μπες στο δίκτυο. Αφού χτίσεις το project σου και το βγάλεις στην αγορά, φρόντισε να γνωρίσεις και ανθρώπους που υπάρχουν μέσα στο ίδιο πεδίο. Πήγαινε σε events και ημερίδες. Συμμετείχε σε ιντερνετικά groups. Με αυτό τον τρόπο θα δικτυωθείς, θα λάβεις νέες γνώσεις και θα κάνεις το εγχείρημα σου πιο γνωστό στον χώρο.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

1 × four =