αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΠως να εντοπίσεις και να κάνεις αίτηση για ανοιχτές θέσεις εργασίας που δεν έχουν αναρτηθεί

Πως να εντοπίσεις και να κάνεις αίτηση για ανοιχτές θέσεις εργασίας που δεν έχουν αναρτηθεί

Αν ψάχνετε για δουλειά, το πρώτο σας βήμα μπορεί να είναι να μελετήσετε τις αναρτημένες αγγελίες εργασίας. Αν και είναι μια δοκιμασμένη και καλή μέθοδος, ένας αυξανόμενος αριθμός θέσεων εργασίας «κρύβεται», καθώς πολλές εταιρείες κινούνται με βάση τις συστάσεις εργαζομένων και τσεκάροντας επαγγελματικά δίκτυα, για την γρηγορότερη εξεύρεση ειδικευμένων υποψηφίων, σύμφωνα με μελέτη της Jobvite.

Εάν δεν έχετε εσωτερική σύνδεση, μπορεί να πιστεύετε ότι η εύρεση αυτών των ανοιχτών θέσεων είναι θέμα καθαρής τύχης. Όχι ακριβώς.

Για να βρεθείτε μπροστά σε έναν διευθυντή προσλήψεων, θα μπορούσατε να αφιερώσετε χρόνο στέλνοντας cold email και κάνοντας δικτύωση, αλλά μία από τις καλύτερες μεθόδους είναι να καλλιεργήσετε μια βαθιά γνώση του κλάδου. «Ανάλογα με τη βιομηχανία ή την τοποθεσία, υπάρχει συνήθως ένας μύλος πληροφοριών», λέει στο FastCompany o Ivan Shovkoplias, υπεύθυνος περιεχομένου για το Resume.io. «Μπορεί να αντιληφθείτε ότι ορισμένες εταιρείες προσλαμβάνουν περισσότερες από άλλες. Ίσως γνωρίζετε ότι ορισμένες βιομηχανίες βρίσκονται σε άνοδο και χρειάζονται experts. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να το ανακαλύψετε».

Ένα άλλο καλό εργαλείο είναι η έρευνα, συμπεριλαμβανομένης της ανάγνωσης bussiness περιοδικών, websites και εταιρικών blogs.

Προσδιορίστε το σωστό άτομο: Μόλις εντοπίσετε μια εταιρεία που μπορεί να προσλαμβάνει, πρέπει να προσδιορίσετε το κατάλληλο άτομο για να επικοινωνήσετε. Πιθανόν έναν διευθυντή προσλήψεων, καθώς και τον διευθυντή του τμήματος στο οποίο θέλετε να δουλέψετε. «Ένας διευθυντής μπορεί να είναι σε θέση να μεταφέρει το βιογραφικό σας στο HR και να είναι ambassador», λέει ο Shovkoplias . Το search tool του LinkedIn είναι ένα καλό εργαλείο για να βρείτε κατάλληλα άτομα.

Γράψτε μια καλή γραμμή θέματος: Η γραμμή θέματός του email σας πρέπει να περάσει από τα φίλτρα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας και ο Shovkoplias συνιστά τη χρήση ορισμένων αποδεδειγμένων τακτικών μάρκετινγκ μέσω email. «Αποφύγετε τη μεγάλη γραμμή θέματος ή την υπερβολική χρήση κεφαλαίων», λέει. «Το τέλειο πρότυπο είναι κάτω από 60 χαρακτήρες και 10 λέξεις. Αυτές οι λεπτομέρειες [μειώνουν] την πιθανότητα να πάει στα ανεπιθύμητα μηνύματα». Κάντε το θέμα σας σύντομο, περιεκτικό και catchy χωρίς να είστε πολύ πιεστικοί.

Συστήσου: Η πρώτη γραμμή του email σας πρέπει να τραβήξει την προσοχή του αναγνώστη. Δημιουργεί την πρώτη εντύπωση και δημιουργεί εμπιστοσύνη στον αναγνώστη καθώς εξηγείτε ποιος είστε. Εάν κάνετε αίτηση για μια δημιουργική θέση, όπως μια δουλειά στη διαφήμιση, μπορείτε να είστε δημιουργικοί. Διαφορετικά, παραμείνετε μέσα στα πλαίσια της βιομηχανίας. «Ζούμε σε έναν αποπροσωποποιημένο κόσμο μάρκετινγκ», λέει ο Shovkoplias . «Δείξτε ότι είστε άνθρωπος και τραβήξτε την προσοχή τους παρέχοντας αποδείξεις της τεχνογνωσίας σας, ένα γρήγορο fact ή έναν αριθμό επιτευγμάτων», τονίζει ο ίδιος.

Get to the Point: Να σέβεστε τον χρόνο που θα αφιερώσει ο αναγνώστης με το email σας. Ο Shovkoplias συνιστά να έχετε μια εισαγωγή σε μία γραμμή και περίπου τρεις έως τέσσερις προτάσεις με ένα γενικό μήνυμα που μεταδίδει την αξία σας και μετά να το κλείσετε. «Αν γράφετε μια τεράστια επιστολή που χρειάζεται περισσότερα από τρία έως τέσσερα λεπτά για να διαβαστεί, μειώνετε δραματικά τις πιθανότητες να απαντήσει ένας υπεύθυνος προσλήψεων ή διευθυντής τμήματος», λέει ο Shovkoplias . «Να έχετε επίγνωση ότι ζούμε σε έναν κόσμο μικρής διάρκειας προσοχής». Και απέφυγε τα πολλά επισυναπτόμενα αρχεία. Φυσικά θα έχεις εκεί το βιογραφικό σου.

Κάνε μία ερώτηση: Ιδανικά κλείσε το email σου με μία ερώτηση για το επόμενο βήμα. Για παράδειγμα: «Θα ήσασταν ανοιχτοί σε ένα τηλεφώνημα για να συζητήσετε πιθανές ανοιχτές θέσεις εντός της εταιρείας σας;». Μία «πόρτα» για να συνεχιστεί η συζήτηση.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

4 × two =