Στην εποχή των social media όλοι μπορούν να πουν την γνώμη τους. Αυτό είναι καλό, αφού δημιουργεί μια ελευθερία που παλιότερα δεν υπήρχε. Ωστόσο, μπορεί να δημιουργήσει και προβλήματα. Πλέον ο καθένας, από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου, έχοντας πολλές ή καθόλου γνώσεις, μπορεί να σχολιάσει αρνητικά ένα project ή μια εταιρία που έχεις δημιουργήσει. Με ένα κλικ, στα social media.
Και τι πρέπει να κάνεις τότε; Είναι σίγουρα μια αμήχανη στιγμή την οποία πρέπει να διαχειριστείς με τον καλύτερο τρόπο. Ψυχραιμία. Υπάρχει λύση. Στο παρακάτω γράφημα θα δεις το πως πρέπει να διαχειριστείς βήμα- βήμα τέτοια αρνητικά σχόλια. Καταρχήν πρέπει φυσικά να διαβάσεις το σχόλιο και να δεις πως μπορείς να βοηθήσεις τον χρήστη. Είναι καλό να βγάλεις και ένα screenshot- τέτοια σχόλια είναι χρήσιμα για μελλοντικές εκπαιδεύσεις εντός της εταιρίας.
Σε καμία περίπτωση μην αρχίσεις… να διαγράφεις τα αρνητικά σχόλια. Φρόντισε να απαντήσεις με ψυχραιμία μέσα σε 1 ώρα, και να προτείνεις μια λύση στον δυσαρεστημένο χρήστη/ πελάτη. Επανέλαβε την ίδια διαδικασία όποτε χρειαστεί στο μέλλον. Μην ξεχνάς ότι πρέπει να παρακολουθείς καθημερινά τα social media σου και να είσαι σε ετοιμότητα.