αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΠως μπορεί ένας Blogger να κλείσει συμφωνίες με brands, χωρίς να έχει αμέτρητους followers: Εξηγεί μια Ελληνίδα που το έχει κάνει

Πως μπορεί ένας Blogger να κλείσει συμφωνίες με brands, χωρίς να έχει αμέτρητους followers: Εξηγεί μια Ελληνίδα που το έχει κάνει

Πολλές φορές βλέπουμε Bloggers ή YouTubers οι οποίοι έχουν αναπτύξει μεγάλο αριθμό από followers, και κάπως έτσι καταφέρνουν να κλείσουν συμφωνίες με διάφορα brands. Βαδίζοντας σε έναν πιο professional δρόμο. Τώρα όμως θα δούμε την άλλη πλευρά. Πως γίνεται, δηλαδή, να κλείσεις τέτοιες συμφωνίες χωρίς να έχεις αμέτρητους followers;

Ναι, είναι και αυτό ένα σενάριο που μπορεί να συμβεί. Το It’s Possible συνάντησε την Άννα Αντωνιάδου. Πρόκειται για την Ελληνίδα Blogger που βρίσκεται πίσω από το blog, Viadellanna.com. Και έχει καταφέρει να κινηθεί με επιτυχία σε αυτό τον δρόμο. Ακολουθούν 5 συγκεκριμένα tips έτσι ακριβώς όπως μας τα παρέθεσε η ίδια, για να καταφέρεις να συνεργαστείς με brands ακόμα κι αν δεν έχεις ένα αχανές κοινό να σε ακολουθεί.

1# Να έχεις ποιότητα στο περιεχόμενο σου. Να έχεις ποιότητα στην θεματολογία σου, στις φωτογραφίες και σε οτιδήποτε αναρτάς. Έτσι οι εταιρίες θα θέλουν να συνεργαστούν μαζί σου, για να έχουν ένα καλό αποτέλεσμα. Αν ο άλλος ξέρει ότι μαζί σου μπορεί να κάνει μια φωτογράφηση π.χ. με καλοκαιρινά ρούχα, και μετά να έχει ένα καλό υλικό για να το ανεβάσει και αυτός στα social media του, τότε θα σε επιλέξει.

2# Να ξέρεις να «πουλήσεις» τον εαυτό σου. Να είσαι σίγουρος για την δουλειά που κάνεις. Ακόμα κι αν κάποιους σου πει ότι «δεν έχεις πολλούς followers», πρέπει να ξέρεις να υποστηρίξεις για ποιον λόγο πρέπει να συνεργαστεί μαζί σου. Μπορείς να εξηγήσεις π.χ. ότι οι followers σου είναι αληθινοί και έχεις μεγάλη αλληλεπίδραση με αυτούς. Άρα τους επηρεάζεις. Και φυσικά να έχεις στοχευμένο κοινό.

3# Να έχεις να προσφέρεις κάτι διαφορετικό. Να έχεις μια δική σου αισθητική. Κάτι που θα σε διαφοροποιεί από τους άλλους. Μπορεί να έχεις ξεχωριστό στιλ ή μια καλή ιδέα.

4# Να προσπαθείς να κυνηγάς σοβαρά brands. Αν καταφέρεις να συνεργαστείς με σοβαρές εταιρίες, αυτές θα φέρουν… και άλλες σοβαρές εταιρίες στην συνέχεια. Ακόμα κι αν έχεις λίγους followers. Οι μεγάλες εταιρίες νοιάζονται και για το καλό αποτέλεσμα, πέρα από τους αριθμούς.

5# Να λες «όχι». Όταν δεν ταιριάζει κάτι με την αισθητική σου, πρέπει να λες «όχι». Για να μην χαλάσεις το δικό σου προσωπικό brand. Το ότι δεν έχεις αμέτρητους followers δεν σημαίνει ότι πρέπει να λες σε όλα «ναι». Χρειάζονται προσεκτικές κινήσεις.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

18 − thirteen =