αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως μια δικηγόρος δημιούργησε το «κοινωνικό δίκτυο για μητέρες» και έφτασε στο Νο1 του App Store

Πως μια δικηγόρος δημιούργησε το «κοινωνικό δίκτυο για μητέρες» και έφτασε στο Νο1 του App Store

Δες μια απλή εικόνα: Μητέρες να ανταλλάσσουν τηλέφωνα, σε κάποιο πάρτι ή κάποιο πάρκο, ενώ τα παιδιά τους παίζουν. Αυτή την καθημερινή εικόνα είδε και η Michelle Kennedy και αποφάσισε να λύσει το πρόβλημα της διασύνδεσης μεταξύ των μαμάδων.

Τα κατάφερε φτιάχνοντας την Peanut. Μια εφαρμογή μέσω της οποίας οι μητέρες μπορούν να βρουν άλλες μητέρες, για να κάνουν μαζί δραστηριότητες που αφορούν τα παιδιά τους. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα κοινωνικό δίκτυο, εστιασμένο στο συγκεκριμένο κοινό. Η εφαρμογή χρησιμοποιεί ειδικούς αλγορίθμους, έτσι ώστε οι γυναίκες να εντοπίζουν άτομα με παρόμοια ενδιαφέροντα και συνήθειες. Και μπορούμε να πούμε ότι έχει τη λογική του Tinder, σε ότι αφορά τον τρόπο αναζήτησης.

Η πορεία ήταν εντυπωσιακή από το ξεκίνημα. Αφού αυτή η τόσο απλή ιδέα, φάνηκε να ενδιαφέρει πολλές μαμάδες. Η εφαρμογή βγήκε στον αέρα μόλις στις αρχές του Φεβρουαρίου 2017 και την πρώτη κιόλας εβδομάδα είχε 450.000 αναζητήσεις εντός του app, 20.000 connections και 70.000 απεσταλμένα μηνύματα. Έφτασε στο Νο1 του App Store και χαρακτηρίστηκε ως μια από τις «Apps We Love» της Apple. Πολύ γρήγορα «σήκωσε» χρηματοδότηση από τις NEA, Felix Capital, Partech και άλλους angel investors. Με το ακριβές ποσό να μην έχει ανακοινωθεί ακόμα επίσημα.

Μια «εκτόξευση» πολύ γρήγορη. Κι όμως, η Michelle Kennedy έκανε αρχικά ένα «κλασικό» επάγγελμα. Εργαζόταν ως δικηγόρος. Η ίδια εξηγεί στο Forbes, το πως έκανε αυτή τη μεγάλη αλλαγή στη ζωή της: «Δούλευα στη διεθνή δικηγορική εταιρία Mishcon de Reya. Όταν κάποια στιγμή, μου ζητήθηκε να αναλάβω έναν νεαρό με μια “τρομερή επιχείρηση”. Ο άνθρωπος αυτός ήταν ο Andrey Andreev, ιδρυτής της γνωστής πλατφόρμας Badoo».

Κάπως έτσι ξεκίνησε να ασχολείται με την τεχνολογία: «Συζητήσαμε και άρχισα να μαθαίνω περισσότερα πράγματα για τις online γνωριμίες. Τελικά έγινα in-house νομική σύμβουλος της Badoo και στη συνέχεια αναπληρώτρια CEO. Ήμουν ουσιαστικά το δεξί χέρι του Andreev».

Πήρε τη μεγάλη απόφαση να δημιουργήσει την εφαρμογή της όταν έγινε μητέρα. Και είδε από πρώτο χέρι την εικόνα που περιγράφεται στην αρχή του κειμένου. Πολλές μητέρες, ανάγκη για διασύνδεση, αλλά καμία εφαρμογή που να βοηθά σε αυτό. Όπως λέει, έχουμε δει σπουδαίες εφαρμογές όπως η Uber ή το Instagram, αλλά καμία δεν εστιάζει στις μητέρες.

Το αποτέλεσμα σίγουρα την δικαίωσε. Τι χρειάζεται όμως τελικά ένας ιδρυτής, για να φτάσει στην επιχειρηματική επιτυχία; Η Michelle Kennedy δίνει τη δική της απάντηση: «Αυτοπεποίθηση, συγκέντρωση και η ικανότητα να λαμβάνεις και να αναλύεις το feedback (όσο κι αν μπορεί να σε νευριάζει). Πρέπει επίσης να μπορείς να εμπνεύσεις τους γύρω σου και να πιστέψουν στο project σας, όσο και εσύ».

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

10 + 7 =