αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑ«Πως θα βρεις δουλειά σε μεγάλες εταιρίες»: Ο 25χρονος CEO που έχει πλατφόρμα 20 εκατ. δολαρίων λέει την στρατηγική του

«Πως θα βρεις δουλειά σε μεγάλες εταιρίες»: Ο 25χρονος CEO που έχει πλατφόρμα 20 εκατ. δολαρίων λέει την στρατηγική του

Έχουμε ξανά μιλήσει για την περίπτωση του Brian Wong. Είναι ο 25χρονος CEO και ιδρυτής της Kiip. Πρόκειται για μια πλατφόρμα που ασχολείται με το mobile advertising. Όσο για τα έσοδα της; Φέτος, αναμένεται να φτάσουν τα 20 εκατ. δολάρια. Ενώ ο ίδιος ο Wong έχει μπει στη λίστα 30 Under 30 του Forbes.

Πριν από κάποια χρόνια όμως, ο νεαρός επιχειρηματίας ήταν ένας απλός νέος που έψαχνε για δουλειά. Χτυπούσε πόρτες εταιριών, με σκοπό να βρει μια θέση. Μετά από την εμπειρία που έχει αποκομίσει, αποκαλύπτει το τι πρέπει να κάνει τελικά ένας υποψήφιος, έτσι ώστε να τραβήξει το βλέμμα μεγάλων εταιριών. Όπως λέει στο CNBC, το «μυστικό» βρίσκεται στα λεγόμενα cold emails. Δηλαδή, στα email που στέλνουμε σε ανθρώπους που δεν γνωρίζουμε προσωπικά. Ο Brian Wong παραθέτει 2 tips για να έχεις περισσότερες πιθανότητες το μήνυμα να φτάσει εκεί που θέλεις.

1- Χρησιμοποίησε το πεδίο BCC

Όταν δεν ξέρεις το email π.χ. κάποιου στελέχους μιας εταιρίας, μπορείς… να το μαντέψεις. Υπάρχει το πεδίο BCC (Blind Carbon Copy) για αυτό τον λόγο. Εκεί μπορείς να δοκιμάσεις όλους τους πιθανούς συνδυασμούς του ανθρώπου που «στοχεύεις». Στη συνέχεια, θα δεις ποια από τα emails σου δεν έφτασαν ποτέ και ποιο είναι το σωστό, αν το πετύχεις. «Μπορείς να στείλεις cold email σχεδόν σε οποιονδήποτε στον κόσμο των επιχειρήσεων, μαντεύοντας το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του», λέει ο Wong. Επίσης μπορείς να δοκιμάσεις να Gool-άρεις το όνομα που θέλεις, και μπορεί το email του να έχει δημοσιευτεί κάπου, οπότε να το βρεις από εκεί.

2- Προσφέρετε κάτι

Ωραία, βρήκατε το σωστό email. Και τώρα; Πρέπει να τραβήξετε την προσοχή του παραλήπτη. Μια σωστή κίνηση είναι να δείξεις στην γραμμή θέματος ότι προσφέρεις κάτι. Κάποτε ο Wong έστειλε email στον CEO της American Express, Kenneth Chenault. Και του έγραψε στην γραμμή θέματος το πως μπορεί ο ίδιος να κάνει την εταιρία να ευδοκιμήσει και να βελτιωθεί. Α, και σήμερα η εταιρία είναι χρηματοδότης της Kiip, με την πρώτη γνωριμία να έχει γίνει σε εκείνο το email. Όπως εξηγεί ο ίδιος, δεν πρέπει να φοβηθείς να στείλεις ένα τέτοιο μήνυμα. Σκέψου επίσης ότι οι περισσότεροι διευθυντές δεν λαμβάνουν πολλά cold emails. Αν δουν κάτι συναρπαστικό, είναι πιθανό να απαντήσουν.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

2 + 8 =