αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΠως η Cosco θα αλλάξει τον ξενοδοχειακό χάρτη του Πειραιά

Πως η Cosco θα αλλάξει τον ξενοδοχειακό χάρτη του Πειραιά

Τον χάρτη των ξενοδοχείων του Πειραιά αναμένεται να αλλάξει το τουριστικό σκέλος της σχεδιαζόμενης επένδυσης της κινεζικής Cosco, που προβλέπει τη μετατροπή τριών κτιρίων του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς σε ξενοδοχεία. Την Πέμπτη, το Κεντρικό Συμβούλιο Νεωτέρων Μνημείων (ΚΣΝΜ), με θέμα το επενδυτικό πρόγραμμα της Cosco, άναψε το πράσινο φως για την ανακατασκευή του κτιρίου της Παγόδας και τη μετατροπή του σε ξενοδοχείο πέντε αστέρων. Προϋπόθεση, βέβαια, είναι η όψη του οικοδομήματος να μην μεταβληθεί.

Τι περιλαμβάνει

Κατά τη φετινή χρονιά, ύστερα από δύο χρόνια υπάρχει ανοδική τάση στην κρουαζιέρα, η οποία αναμένεται να συνεχιστεί και το 2020. Με στόχο τους υψηλής εισοδηματικής κατηγορίας τουρίστες της κρουαζιέρας, το επενδυτικό πλάνο της Cosco προβλέπει τη μετατροπή των δύο υπαρχουσών αποθηκών σε δύο τεσσάρων και πέντε αστέρων ξενοδοχεία, 150 και 200 δωματίων, αντίστοιχα. Το κτίριο της Παγόδας θα γίνει πέντε αστέρων ξενοδοχειακή μονάδα με δυναμικότητα 300 κλινών. Η επένδυση για τη μετατροπή των αποθηκών σε ξενοδοχεία διαμορφώνεται σε 48 εκατ. ευρώ, ενώ για την μετασκευή της Παγόδας υπολογίζεται ότι θα απαιτηθούν 60 εκατ. ευρώ.

Δεν αποκλείεται, μέχρι το τέλος της χρονιάς, η Cosco να καταφέρει να εξασφαλίσει τις απαιτούμενες άδειες για την έναρξη υλοποίησης των ξενοδοχειακών μονάδων, που περιλαμβάνουν και την υλοποίηση εμπορικού κέντρου μέσα στο λιμάνι. Βέβαια, τα βλέμματα είναι στραμμένα στην απεμπλοκή του συνολικού επενδυτικού πλάνου άνω των 600 εκατ. ευρώ της Cosco, μετά το πρόσφατο μπλόκο του ΚΑΣ.

Όπως έχει αναφέρει το ΑΠΕ ΜΠΕ, η Παγόδα υπήρξε ένα από τα πιο σημαντικά δείγματα του ελληνικού μοντερνισμού, με την αρχική ονομασία του κτιρίου να είναι αρχικά “Σταθμός Επιβατών ΟΛΠ” λόγω της πρωτοποριακής, αναρτημένης από ιστία στέγης του, που μοιάζει με κατάστρωμα πλοίου και δεσπόζει εμβληματικά στο λιμάνι.

Ο Σταθμός Επιβατών Αγίου Νικολάου στο λιμάνι του Πειραιά κτίστηκε την περίοδο 1962-1969 από τον Οργανισμό Λιμένος Πειραιώς. Είναι έργο των αρχιτεκτόνων Γιάννη Λιάπη και Ηλία Σκρουμπέλου.

Πηγή: capital.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

four + nineteen =