αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως η Coca Cola κατάφερε με τη στέβια να φέρει νέους καταναλωτές στην αγορά

Πως η Coca Cola κατάφερε με τη στέβια να φέρει νέους καταναλωτές στην αγορά

Ενάμιση χρόνο από την ημέρα που παρουσιάσθηκε στην ελληνική αγορά, η Coca-Cola χωρίς θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό στέβια έχει καταφέρει να προσελκύσει νέους καταναλωτές στην κατηγορία των αναψυκτικών. Για του λόγου το αληθές το 30% του όγκου πωλήσεων προέρχεται από καταναλωτές που προηγουμένως δεν έπιναν αναψυκτικά (πηγή: KANTAR, Household Panels).

Επί της ουσίας δηλαδή η Coca Cola κατάφερε να φέρει νέους καταναλωτές στην αγορά των αναψυκτικών, κάτι που είναι και το βασικό ζητούμενο. Και όχι μόνο αυτό. Η Coca-Cola χωρίς θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό στέβια έχει κατακτήσει το 1/3 της αγοράς αναψυκτικών με στέβια και διαθέτοντας σημαντικό δίκτυο διανομής, επιδιώκει την περαιτέρω ανάπτυξη της κατηγορίας, έχοντας πάντα ως βασικό στόχο την είσοδο νέων καταναλωτών στην κατηγορία των αναψυκτικών.

Η εταιρεία, με το συγκεκριμένο προϊόν, στόχευσε από την πρώτη στιγμή στρατηγικά, να μεγαλώσει την αγορά των αναψυκτικών. Και αυτό γιατί πιστεύει και έχει αποδείξει ότι μόνον με την είσοδο νέων καταναλωτών στον κλάδο των αναψυκτικών υπάρχει χώρος ανάπτυξης όλων, με μακροπρόθεσμο ορίζοντα.

Επιπλέον, η Coca-Cola λαμβάνοντας υπόψη της την αυξανόμενη τάση των καταναλωτών να επιλέγουν προϊόντα με στέβια, προχώρησε στην επέκταση της χρήσης του συστατικού στέβια σε όλα της τα αναψυκτικά όπως η Sprite και η Fanta. Με αυτόν τον τρόπο, η Coca-Cola προσφέρει στους καταναλωτές ακόμη περισσότερες επιλογές προκειμένου να απολαμβάνουν τα αγαπημένα τους αναψυκτικά με λιγότερη ζάχαρη και με λίγες ή καθόλου θερμίδες.

Η Coca-Cola Xωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια, είναι το 5ο μέλος της οικογένειάς της Coca-Cola στην Ελλάδα το οποίο ήρθε για να αυξήσει τις επιλογές της Coca-Cola στην κατηγορία των μηδενικών θερμίδων. Η Coca-Cola Xωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια δημιουργήθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Η χώρα μας το παρουσίασε πρώτη παγκοσμίως, με την παραγωγή του να γίνεται στο Mega plant Σχηματαρίου, ενώ το 2018 το προϊόν συνέχισε το ταξίδι του και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές, όπως για παράδειγμα η Ιταλία.

Εν τω μεταξύ η καμπάνια με concept “Τα καλύτερα πράγματα στη ζωή τα απολαμβάνεις φυσικά με τα μάτια κλειστά” κέρδισε, στις 11 Δεκεμβρίου, σημαντική διάκριση στον θεσμό των Effie Awards, στην κατηγορία “Μη αλκοολούχα ποτά”. Σημειώνεται τα Effie Hellas βραβεύουν καμπάνιες μάρκετινγκ και επικοινωνίας, που διακρίθηκαν για την αποτελεσματικότητά τους, και διοργανώνονται από την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος σε συνεργασία με το Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) και το Σύλλογο Εταιριών Δημοσκόπησης και Έρευνας Αγοράς (ΣΕΔΕΑ).

Πηγή: Capital.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

7 − five =