αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ«Πως δημιούργησα ένα personal brand, ξεκινώντας απλά ένα blog. Και άφησα την καθημερινή δουλειά μου»

«Πως δημιούργησα ένα personal brand, ξεκινώντας απλά ένα blog. Και άφησα την καθημερινή δουλειά μου»

Το έχουμε ξανά πει: Το personal branding μπορεί να κάνει την διαφορά στο σημερινό τοπίο εργασίας. Και να ξεχωρίσεις. Κάπως έτσι ξετυλίγεται η ιστορία της Kristi Dosh, η οποία είναι ιδρύτρια του Guide My Brand. Πριν από 10 χρόνια έκανε την δουλειά που είχε φανταστεί: Ήταν ενεργός δικηγόρος. Σε μια μεσαία εταιρία, με εστίαση στο αθλητικό πεδίο. Ώσπου ξεκίνησε ένα blog στο οποίο έγραφε για νομικά και επιχειρηματικά θέματα που σχετίζονται με τον αθλητισμό.

«Αλλά δεν ήξερα ότι αυτό θα άλλαζε την ζωή μου, λίγα χρόνια αργότερα», παραδέχεται η ίδια.

«Ξεκίνησα το δικό μου δωρεάν WordPress blog, το οποίο ορκίζομαι ότι ακόμα και οι ίδιοι οι γονείς μου δεν διάβασαν καν», λέει η επιχειρηματίας στο Entrepreneur.com. Μια τυχαία συνάντηση στην δουλειά, της έδωσε την δυνατότητα να συνεργαστεί με μια εκδοτική εταιρία και να γράψει ένα βιβλίο. Στην συνέχεια, όλα άλλαξαν. Πολλά posts γίνονταν για αυτή στο Twitter, ομιλίες, ραδιοφωνικές συνεντεύξεις και τηλεοπτικές εμφανίσεις αργότερα. «Είχα δημιουργήσει μια προσωπική μάρκα – αν και ακούσια – και είχε αλλάξει τόσο τη ζωή μου όσο και την καριέρα μου για πάντα», τονίζει.

«Εάν είσαι κάποιος που θέλει να δημιουργήσει αυτή τη αλλαγή στη ζωή του, τα καλά νέα είναι ότι μπορείς να αναπτύξεις ένα personal brand που υποστηρίζει τους επαγγελματικούς σου στόχους» εξηγεί η Kristi Dosh.

Και συμπληρώνει: «Στην πραγματικότητα, μπορεί να είσαι σε αυτό τον δρόμο και να μην το έχεις καταλάβει». Δεν είναι τυχαίο, ότι πολλοί μεγάλοι επιχειρηματίες, business coaches ή συγγραφείς, δημιούργησαν το δικό τους personal brand ξεκινώντας απλά… για να γεμίσουν τον ελεύθερο χρόνο τους. Και συνέχεια πήρε μεγάλες διαστάσεις.

Έχει βέβαια σημασία το συμπέρασμα της Dosh: «Ο καθένας μπορεί να ξεκινήσει ένα blog, ένα podcast ή ένα κανάλι YouTube. Ωστόσο, λίγοι άνθρωποι από την εμπειρία μου μπορούν να επιμείνουν σε αυτό και να είναι συνεπείς με το περιεχόμενό τους σε μακρινές αποστάσεις. Αυτοί οι λίγοι μπορούν, ωστόσο, να βρουν τη θέση τους και να δημιουργήσουν ένα personal brand».

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

fourteen + thirteen =