αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠως αυτή η 25χρονη ιδρύτρια μετέτρεψε ένα newsletter για γυναίκες, σε μια επιχείρηση εκατομμυρίων

Πως αυτή η 25χρονη ιδρύτρια μετέτρεψε ένα newsletter για γυναίκες, σε μια επιχείρηση εκατομμυρίων

Η Daniella Pierson είναι σήμερα ιδρύτρια και CEO του «The Newsette». Και γνωρίζει πολύ καλά το πως είναι να ξεκινάς ένα business project από το μηδέν, χωρίς διασυνδέσεις και με περιορισμένη χρηματοδότηση.

Το 2015, ως δευτεροετής φοιτήτρια στο Πανεπιστήμιο της Βοστώνης, ξεκίνησε το Newsette, ένα καθημερινό newsletter για τις γυναίκες.

«Δεν είχα ιδέα τι ήθελα να γίνω όταν μεγαλώσω και αποφοιτήσω», λέει τώρα η Daniella στο CNBC.

Και συμπληρώνει: «Όλοι γύρω μου έκαναν πρακτική άσκηση ή στόχευαν συγκεκριμένα σε έναν ρόλο. Αλλά δεν είχα ιδέα τι θα έκανα εγώ». Αν και ήταν τεράστια οπαδός των περιοδικών, η Pierson, που αποφοίτησε με business πτυχίο, λέει ότι δεν είχε πολλές πιθανότητες να βρει μια θέση πρακτικής σε οποιαδήποτε σημαντική Eκδοση λόγω των κακών βαθμών και της έλλειψης διασυνδέσεων.

Έτσι ξεκίνησε το Newsette για να εξασκηθεί στο γράψιμο. Αφού έστειλε το πρώτο της newsletter τον Ιανουάριο του 2015 και ενώ ήταν 19 χρονών, συνειδητοποίησε ότι το πράγμα που την ενθουσίασε περισσότερο ήταν «να φέρει απίστευτες γυναίκες στον κατάλογο των συνδρομητών» της και «να τις ενδυναμώσει και να τις εμπνεύσει» με περιεχόμενο.

Σήμερα, περίπου από έξι χρόνια αργότερα, η Pierson έχει αναπτύξει το Newsette σε ένα ενημερωτικό δελτίο που έχει περισσότερους από 500.000 συνδρομητές. Όπως σημειώνει το CNBC, μέσα στο 2021 έχει καταγράψει ήδη πάνω από 6 εκατ. δολάρια σε έσοδα.

Κατά τα πρώτα τρία χρόνια λειτουργίας της Newsette, η Pierson λέει ότι η εταιρία της απαρτιζόταν από… τρεις υπαλλήλους: «me, myself and I». Δηλαδή έτρεχε το project μόνη της. Στην αρχή, η Pierson μεγάλωσε τη βάση των συνδρομητών της, επικοινωνώντας με φίλους και τα δίκτυά τους, επειδή είχε «μηδέν χρήματα για να κάνει οποιαδήποτε διαφήμιση ή προώθηση στο Facebook». Ενώ την ίδια στιγμή προσπαθούσε να πείσει άλλες γυναίκες να γίνουν ambassadors της νέας εταιρίας της, έτσι ώστε αυτή να διαδοθεί πιο γρήγορα.

Κάπως έτσι, κατάφερε να μαζέψει τους πρώτους συνδρομητές. «Και μετά απλώς χρησιμοποίησα την τακτική από στόμα σε στόμα, από τους ανθρώπους που είχαν εγγραφεί», λέει η ίδια στο CNBC.

Εκτός από την δημιουργία περιεχομένου σχετικά με τις επιχειρήσεις, την ομορφιά, τη μόδα και ειδήσεις σχετικά με τα δικαιώματα των γυναικών, η Pierson λέει ότι στο πρώτο έτος της Newsette άρχισε επίσης να δημοσιεύει μια αποκλειστική συνέντευξη με μια πετυχημένη γυναίκα σε κάθε ενημερωτικό δελτίο.

Τελικά, καθώς το ενημερωτικό δελτίο έγινε πιο δημοφιλές, το Newsette απέκτησε πρόσβαση σε συνεντεύξεις με γυναίκες με μεγαλύτερα social media προφίλ, που με τη σειρά τους μοιράστηκαν πληροφορίες για το Newsette στα δίκτυά τους.

https://media.guestofaguest.com/t_article_content/gofg-media/2019/10/1/52911/daniellapierson-113.jpg

Ως φοιτήτρια με περιορισμένο προϋπολογισμό, η Pierson λέει ότι ήξερε ότι η έναρξη ενός newsletter θα ήταν πολύ φθηνότερη από την έναρξη μιας σειράς ρούχων ή άλλης επιχείρησης. Το πρώτο έτος τα μόνα χρήματα που ξόδεψε ήταν 30 $ για τη δημιουργία του ιστότοπου της Newsette. Όμως μετά το πρώτο έτος διαπίστωσε ότι χρειαζόταν ένα μεγαλύτερο μπάτζετ για να αναπτύξει το project της. Πήγε στους γονείς της για βοήθεια. Και εκείνοι της έδωσαν ένα δάνειο 15.000 δολαριων. Υπογράφοντας μάλιστα ένα συμβόλαιο που προέβλεπε ότι θα έπρεπε να αποπληρώσει το δάνειο μέσα στα επόμενα 3 χρόνια.

Η Pierson, που όπως είπαμε ήταν η μόνη υπάλληλος της Newsette για τα πρώτα τρία χρόνια της επιχείρησής. Και εξηγεί ότι μπόρεσε να διατηρήσει το γενικό κόστος του project αρκετά χαμηλό, γεγονός που της επέτρεψε να αποπληρώσει τους γονείς της πολύ πριν από την προθεσμία.

Μόλις ολοκλήρωσε το πανεπιστήμιο, έκανε την επόμενη κίνηση. Ξεκίνησε συνεργασίες με διάφορα brands. Και είχε έσοδα ανάλογα με τις πωλήσεις που θα πετύχαινε, μέσα από το newsletter της. Με απλά λόγια ένα brand της έλεγε: «Εντάξει, θα σε πληρώσουμε αν κάποιος αγοράσει ένα από τα προϊόντα μας μέσα από το link σας». Κάτι που φυσικά γίνεται και σε πολλές άλλες πλατφόρμες και websites σε όλο τον κόσμο.

Αρχικά, η Pierson λέει ότι αυτές οι συνεργασίες ήταν με μικρά brand και startups. Όμως, καθώς το newsletter άρχισε να ανεβαίνει σε δημοτικότητα, ήρθαν ευκαιρίες για να κάνει συνεργασίες με μεγάλες εταιρίες.

Μάλιστα, μέσα στην περίοδο της πανδημίας, η νεαρή επιχειρηματίας λέει ότι το project της συνέχισε να λειτουργεί κανονικά (αφού είναι online) και κατέγραψε μεγάλη ανάπτυξη και έσοδα. Ενώ αξίζει να σημειώσουμε ότι μέχρι τώρα η Pierson δεν έχει λάβει καμία χρηματοδότηση από venture capitalists.

Σήμερα η ίδια είναι 25 ετών. Με μια μικρή ομάδα 10 ατόμων γύρω της. Ενώ σχεδιάζει να επεκτείνει την ομάδα της σε περίπου 20 άτομα μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, η Pierson καθιστά σαφές ότι δεν έχει σχέδια να επεκτείνει την εστίαση της εταιρείας της πέρα από το newsletter. «Νομίζω ότι ο λόγος για τον οποίο γίναμε τόσο επιτυχημένοι είναι επειδή είχαμε απόλυτη εστίαση στην αύξηση του κοινού μας μέσω email και αναπτύξαμε μια οικεία επικοινωνία με τους αναγνώστες μας. Είμαι τόσο χαρούμενη που επικεντρωθήκαμε τόσο πολύ στην οικοδόμηση αυτής της κοινότητας και της εμπειρίας», τονίζει.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

12 − 10 =