αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠοιες αλυσίδες έχουν ανακοινώσει εκπτώσεις ως 70% για να φύγει το stock εμπόρευμα

Ποιες αλυσίδες έχουν ανακοινώσει εκπτώσεις ως 70% για να φύγει το stock εμπόρευμα

Κλιμακώνουν οι επιχειρήσεις του λιανεμπορίου την επικοινωνία τους προς το καταναλωτικό κοινό για τις ενδιάμεσες εκπτώσεις (1-15/5). Είναι μια σεζόν στην οποία μπήκαν “αθόρυβα”, δεδομένης της κακής ψυχολογίας από την πτώση τζίρου στα καταστήματα, που κυμαίνεται στο 30% συγκριτικά με την περίοδο της κανονικότητας, σύμφωνα με συγκλίνουσες εκτιμήσεις.

Επιχειρούν να αξιοποιήσουν την αυριανή Κυριακή, που τα καταστήματα θα είναι ανοιχτά και την μικρή “ανάσα” από τη μείωση του ποσοστού εμβαδού ανά πελάτη που αντιστοιχεί σε καταστήματα άνω των 500 τ.μ. (50 τ.μ. ανά άτομο), σύμφωνα με τις χθεσινές εξαγγελίες.

Πολλοί επιχειρηματίες διατηρούν ελπίδες για σταδιακή τόνωση τζίρου και σημάδια ανάκαμψης από τον Ιούνιο, αν και δηλώνουν “με …τεντωμένα νεύρα” όσο η υλοποίηση των υποσχέσεων για “χαλάρωση” των περιορισμών στο μοντέλο λειτουργίας της αγοράς μετατίθεται προς το ορόσημο της επανεκκίνησης του τουρισμού και πιθανόν αργότερα, όταν θα αναπτυχθεί περαιτέρω το τοίχος ανοσίας στην κοινότητα.

Ενδεικτικά σημειώνεται ότι η Zara ανακοίνωσε μειώσεις τιμών 40% σε επιλεγμένα είδη, η H&M προσφέρει εκπτώσεις που ξεπερνούν επιλεκτικά το 50% και πάνω από 30% είναι οι προτάσεις των περισσότερων σημάτων, διεθνών και ελληνικών, όπως η Attrattivo, η ΒSB κ.ά.

Η ΙΚΕΑ ανακοίνωσε κατάλογο προϊόντων ανά κατάστημα με εκπτώσεις έως και πάνω από 50% στο διάστημα 1-15/5. Αντίστοιχο κατάλογο, με εκπτώσεις σε συγκεκριμένες περιοχές και μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων, δημοσίευσε η Κωτσόβολος με ειδική καμπάνια υπό τον τίτλο “η τέχνη των εκπτώσεων”.

Όπως σημειώνει το Euro2day.gr, εως 70% φτάνουν οι εκπτώσεις σε Πλαίσιο, Public, ΜediaMarkt αλλά και στα πολυκαταστήματα attica και notos galleries. Έκπτωση 30% στα είδη μπάνιου προσφέρει η Leroy Merlin ενώ δυναμικές εκπτώσεις στα έπιπλα μπαλκονιού προωθεί η Praktiker που δίνει έμφαση στα είδη κήπου ενόψει της συμμετοχής της στην ανθοκομική έκθεση της Κηφισιάς. Με εκπτώσεις που φτάνουν τo 80% προσκαλούν τους καταναλωτές τα Factory Outlet ενώ αντίστοιχες είναι οι καμπάνιες των καταστημάτων στο εκπτωτικό χωριό στα Σπάτα.

Με δέλεαρ τις εκπτώσεις και τις προσφορές ο εμπορικός κόσμος προσβλέπει σε αποφόρτιση του στοκ. Εξάλλου το περιορισμένο εισόδημα των καταναλωτών και η πολυπλοκότητα στη διαδικασία των αγορών – ραντεβού και περιορισμοί με τα μοντέλα click away και click inside – συνδέθηκαν με τις χαμηλές επιδόσεις της πασχαλινής αγοράς, παρά την διαφαινόμενη τόνωση της ζήτησης στις εμπορικές πιάτσες όπου άνοιξαν από την περασμένη εβδομάδα εστιατόρια και καφέ.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

9 + three =