Αλλαγές έρχονται σε ότι αφορά τα τηλεφωνήματα των εισπρακτικών.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του MEGA, θα υπάρχει καλύτερη οριοθέτηση επικοινωνίας δικηγορικών γραφείων (που λειτουργούν ως εισπρακτικές) με τους οφειλέτες.
Παράλληλα, η επικοινωνία θα πραγματοποιείται μόνο 1 φορά ανά δύο ημέρες, κατά τις εργάσιμες ημέρες (9:00 – 20:00) ενώ τα τηλεφωνήματα στο χώρο εργασίας απαγορεύονται.
Ο ρόλος των εισπρακτικών εταιρειών:
- Να ενημερώνουν τους οφειλέτες για τα χρέη
- Να διαπραγματεύονται μαζί τους για τους όρους αποπληρωμής (κατ΄εντολή των πιστωτικών ιδρυμάτων)
Ποιες είναι οι κυρώσεις σε περίπτωση παράβαση των υποχρεώσεων τους
- Πρόστιμο από 5.000€ έως 500.000€ (*διπλασιασμός σε περίπτωση υποτροπής)
- Ο οφειλέτης μπορεί να στραφεί κατά της εισπρακτικής σε περίπτωση απειλής ή εκβίασης ή εξύβρισης
Απαγορευμένες πρακτικές των εισπρακτικών
- Η άσκηση σωματικής βίας, ψυχολογικής πίεσης ότι τάχα διακινδυνεύουν τα περιουσιακά στοιχεία ή η ζωή του οφειλέτη ή των οικείων του
- Δεν επιτρέπονται πράξεις, οι οποίες ασκούνται μόνο από δικηγόρους (π.χ έγγραφα πλειστηριασμού)