αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΠελάτης μήνυσε την Apple για την έλλειψη φορτιστή στο κουτί και θα αποζημιωθεί με 995 ευρώ

Πελάτης μήνυσε την Apple για την έλλειψη φορτιστή στο κουτί και θα αποζημιωθεί με 995 ευρώ

Ένας δικαστής στη Βραζιλία αποφάσισε ότι η Apple θα πρέπει να πληρώσει έναν πελάτη του iPhone 995€ αποζημίωση, επειδή δεν συμπεριέλαβε φορτιστή μαζί με το smartphone.

Όπως αναφέρει το MacRumors, ο δικαστής Vanderlei Caires Pinheiro, του 6ου Πολιτικού Δικαστηρίου της Goiânia, παραθέτει το άρθρο 39 του Κώδικα του Καταναλωτή, το οποίο αναφέρει ότι απαγορεύονται οι “αναγκαστικές συνοδευτικές πωλήσεις”. Με μια τέτοια πώληση, το άρθρο αναφέρεται σε μια κατάσταση όπου η αγορά ενός προϊόντος απαιτεί την αγορά δεύτερου γκάτζετ για τη λειτουργία του. Ο δικαστής έκρινε ξεκάθαρα ότι η έλλειψη του φορτιστή που απαιτείται για τη φόρτιση του iPhone, παραβιάζει το άρθρο 39.

Η αποζημίωση που αποφασίστηκε να χορηγηθεί στον καταναλωτή που δεν κατονομάζεται είναι $5,000 Ρεάλ Βραζιλίας, περίπου 995€. Να πούμε ότι η τιμή του iPhone 13 στη Βραζιλία ξεκινά από 1.500€.

Δεν είναι σαφές εάν η Apple σκοπεύει να εναντιωθεί στην απόφαση, αλλά στο παρελθόν υποστήριξε ότι οι καταναλωτές έχουν ήδη έναν κατάλληλο φορτιστή σε πολλές περιπτώσεις και ότι η μη αποστολή φορτιστή αποτελεί θετικό βήμα για το περιβάλλον.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

fourteen − 12 =