αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠαροτρύνοντας επισκέπτες να επισκεφθούν «ανταγωνιστικό» ξενοδοχείο: Μία ιστορία από την Χίο και ένα χρήσιμο μάθημα

Παροτρύνοντας επισκέπτες να επισκεφθούν «ανταγωνιστικό» ξενοδοχείο: Μία ιστορία από την Χίο και ένα χρήσιμο μάθημα

Εσύ θα έστελνες πελάτες… σε μία ανταγωνιστική επιχείρηση; Κι όμως, αυτή μπορεί να είναι μία χρήσιμη τακτική. Επιβεβαιώνοντας την φράση: «Κράτα τους φίλους σου κοντά και τους ανταγωνιστές ακόμα πιο κοντά».

Στο βιβλίο «Εξυπηρέτηση πελατών σε φιλοξενία & εστίαση», παρουσιάζεται μία ενδιαφέρουσα ιστορία που συνέβη σε ξενοδοχείο στη Χίο.

Ζευγάρι Βρετανών γύρω στα 60 κάνει κράτηση σε ξενοδοχείο στο Λιθί της Χίου, για σχεδόν δύο εβδομάδες. Στην αρχή της δεύτερης εβδομάδας διαμονής τους, σε μια από τις καθημερινές συζητήσεις με τη μάνατζερ του ξενοδοχείου, της εκμυστηρεύτηκαν ότι θα ήθελαν να γνωρίσουν καλύτερα και την ανατολική πλευρά του νησιού. 

Καθώς η Χίος είναι νησί με σχετικά μεγάλες χιλιομετρικές αποστάσεις, η μάνατζερ τους προτείνει να τους αποδεσμεύσει το δωμάτιο και να τους κλείσει σε ένα άλλο ξενοδοχείο στο Βροντάδο, στην άλλη πλευρά του νησιού, προκειμένου να μην ταλαιπωρηθούν στις εκδρομές τους. Η ίδια γνώριζε προσωπικά την ιδιοκτήτρια του έτερου ξενοδοχείου και ήταν σίγουρη ότι οι επισκέπτες της θα έμεναν ικανοποιημένοι.

Το ζευγάρι ενθουσιάστηκε με αυτή την αναπάντεχη χειρονομία, καθώς, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά αργότερα, «μας έκανες τη ζωή πιο εύκολη στις διακοπές μας».

Συνέχισε ωστόσο να έρχεται μέρα παρά μέρα για φαγητό στο εστιατόριο και το cafe, αλλά και για μπάνιο στο ξενοδοχείο, καθότι η δυτική πλευρά της Χίου διαθέτει καλύτερες παραλίες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το ζευγάρι έκανε ξανά κράτηση την επόμενη χρονιά… Υπήρχαν όμως και παράπλευρα ανταποδοτικά οφέλη, καθώς η ιδιοκτήτρια του άλλου ξενοδοχείου συχνά-πυκνά έστελνε τους επισκέπτες της για φαγητό, μπάνιο και καφέ στο ξενοδοχείο στο Λιθί – ουκ ολίγες φορές ερχόταν και η ίδια για να γευματίσει στο εστιατόριο.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

fifteen − 6 =