αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΠέντε tips που πρέπει οπωσδήποτε να εφαρμόσεις σε μια τηλεφωνική συνέντευξη για δουλειά

Πέντε tips που πρέπει οπωσδήποτε να εφαρμόσεις σε μια τηλεφωνική συνέντευξη για δουλειά

Έχουμε γράψει πολλά άρθρα εδώ στο It’s Possible, για το πως πρέπει να προετοιμαστείς για μια job interview, τι πρέπει να κάνεις φτάνοντας εκεί, τι να ρωτήσεις, τι να φορέσεις, και ό,τι άλλο χρειάζεται για να είσαι πανέτοιμος για το μεγάλο ραντεβού. Τι γίνεται όμως αν η συνέντευξη… έρθει τηλεφωνικά; Ναι είναι μια τακτική που ακολουθούν αρκετές εταιρίες, ειδικά στα πρώτα στάδια της διαδικασίας πρόσληψης.

Πρέπει και εκεί να είσαι προετοιμασμένος και φυσικά να φανείς επαγγελματίας. Αλλιώς είναι σίγουρο ότι θα «κοπείς» πολύ γρήγορα. Εδώ είναι 5 tips που πρέπει οπωσδήποτε να εφαρμόσεις.

1# Προετοιμάσου σαν να πήγαινες σε μια συνέντευξη. Να γνωρίζεις κάποια βασικά πράγματα για την εταιρία. Και ακόμα περισσότερα για την θέση. Φυσικά να έχεις έτοιμα και τα στοιχεία του βιογραφικού σου που θα παραθέσεις.

2# Φρόντισε να έχεις χρόνο να μιλήσεις. Καθόρισε το ραντεβού από πριν, σε μια ώρα και ημέρα που θα έχεις χρονικό περιθώριο να μιλήσεις. Σε καμία περίπτωση μην φανείς βιαστικός.

3# Όχι θόρυβος από το περιβάλλον γύρω σου. Ήχοι από κατοικίδια, μωρά που κλαίνε, ήχος από τηλεόραση ή δυνατή μουσική, απαγορεύονται.

4# Μην μασάς τσίχλα. Ούτε φαγητό. Τίποτα που μπορεί να κάνει την ομιλία σου δυσνόητη και να σε κάνει να φανείς μη επαγγελματίας.

5# Σημείωσε το όνομα και το τηλέφωνο του HR Manager με τον οποίο μιλάς. Είναι άλλωστε αυτός με τον οποίο θα επικοινωνήσεις σε μερικές, για να προχωρήσει η διαδικασία πρόσληψης. Αν δεν έχεις τα στοιχεία του, δεν θα μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί του.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

8 + 17 =